Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
's zomers kunnen ze aan een lange lijn de tuin in. als ik ooit een eigen huis met tuin krijg dan mogen ze de tuin in met een schrikdraadje.

Toen we hem uit het asiel haalden moest hij ook 6 weken binnenblijven, vond ie niet fijn.
Daarbij woon ik in een redelijk rustig dorp dus ik neem aan (klopt af) dat er niks gebeurt..
)of andere mensen uit de straat, dus zolang die er niet komen, ga ik ze écht niet binnenhouden.
quote]
en 2 van mij zijn in 1 jaar dood gereden ondanks toch een rustige weg alleen wat hier langs komt rijd supper hard..

_Eveline schreef:Onze katjes mogen gewoon naar buiten, ze zitten meer buiten dan binnen. Ik denk dat ze helemaal gek worden als ik ze binnen opsluit.

), naast mijn huis is aan de ene kant een hotel en aan de andere kant een speeltuin. Achter mijn huis is de tuin van het hotel. Mijn poes kan dus lekker rondscharrelen en daar ben ik heel blij mee, mijn poes is een echte buitenpoes, ze is als kitten nooit opgepakt en houd hier ook niet zo van, nu ze ouder word wel meer 

tja ze kunnen ook allemaal enge ziektes oplopen heb ik gehoord, nou volgens mij komt dat nauwelijks voor, ik heb er nog nooit van gehoord
ja van mijn vriendin die het vertelde dan
crossmonster schreef:ohw ja nog een punt vergeten
-jouw kat schijt altijd in de tuin van de buren,
oftewel als je in een volksbuurt woont is het voor de buurt alles behalve netjes.
die jagen ze weg, de 1 heeft zelf een kat heel aardig mens, en van mij mag ze ze wegjagen
ik laat haar kat wel zitten, heb er niet zoveel problemen mee, zolang ze maar bij de voliere wegblijven, onze katten lopen vooral op het veld en de dijkjes

en de ander is nog kitten en blijft wel bij haar in de buurt..