Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Royal Canin natuurlijk.
En als 'vlees' vers vlees van prins.
Whiskas, Felix en dat soort zooi komt er hier niet in. En blikvoer uiteraard al helemaal niet.
Chubby schreef:Ik heb zelf porties gemaakt bestaande uit o.a. konijnenbouten, eendenfilet, haas en maagjes. Voor vanavond ligt er een kwarteltje (geplukt) te ontdooien. Elke zaterdag krijgen ze een eendagskuiken en binnenkort wil ik ze laten kennis maken met muizen
Marchador schreef:Tom Poes, heet het geloof ik. Een gele zak met groen. Voor de zekerheid zal ik zometeen even moeten kijken.
Dit is het enige wat de kat lekker vind
zap schreef:Marchador schreef:Tom Poes, heet het geloof ik. Een gele zak met groen. Voor de zekerheid zal ik zometeen even moeten kijken.
Dit is het enige wat de kat lekker vind
Die van ons eten ook Tom Poes, en ze zijn er gek op. Overigens wisselen wij het wel eens af met ander eten. Dan krijgen ze weer brokjes van whiskas en dan weer van Felix, maar meestal van Tom Poes
Onze peozen krijgen elke avond blikvoer.. ook heel afwisselend. Dan weer van Whiskas, dan weer van Felix en soms van gourmet. Als wij ze elke dag hetzelfde geven dan hoeven ze het mooi niet meer.
Overigens krijgen onze katten vaak ook een ontbijt dat bestaat uit Brinta. En natuurlijk krijgen ze weleens catmilk (of koffiemelk) en snoepies! (overigens eet onze kat ook vla)
Tja..niet zo uitgebalanceerd als jullie allemaal. Maar ze zijn vrolijk, leven goed, nooit ziek... dus het is mij prima