heb je wel eens iets vermoord?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Unexpected_

Re: heb je wel eens iets vermoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:43

Dat verhaaltje hierboven van MisMartine vind ik een beetje vreemd Verward

Heb een nest lieveheersbeestjes naast mijn raam (buiten) zitten, steeds als ik ook maar 1 seconde mijn raam open heb, komen er allemaal lieveheersbeestjes naar binnen. In het begin was ik nog zo lief om ze te vangen en weer naar buiten te gooien uit mijn raam, maar nu word ik het echt zat, worden er steeds meer. Dus nu vermoord ik ze echt.

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:54

Vaak zat!! haha Tong uitsteken

Pas had mijn broer bij zijn duiven een doosje gevonden, en hij dacht dat daar muizen inzaten, toen is ie er heel hard op gaan springen, en later bleek dat daar een muis zat die net aan het bavallen was ofzo Clown waren echt hele kleine muisjes.. Nagelbijten / Gniffelen haha

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:54

Haahahahah dat van die cavia onder die snelbinder.. Clown Arme cavia, maar het klinkt wel heel grappig. Huilen van het lachen

Ik heb niks vermoord behalve muggen en vliegen.

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:02

daNiielle_ schreef:
Haahahahah dat van die cavia onder die snelbinder.. Clown Arme cavia, maar het klinkt wel heel grappig. Huilen van het lachen

Ik heb niks vermoord behalve muggen en vliegen.

Nu achter af moet ik er ook wel om lachen.
Toch vind ik het ook wel zielige.
Leukste was ook nog dat hij er nog eens super trots op was.

juultju

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:08

Aaahg wat is harry een schatje!
Ja, K hb een vlieg en een spin vermoord! Clown

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:09

oke nu mijn bekentenis ook:

allereerst wil ik de vieze insecten zoals: muggen, vliegen, mieren, wespen, bijen en dat soort beesten sorry zeggen .. +: maar ik mag ze gewoon niet

Toen het echte moordwerk:

in onze tuin was een soort mollenplaag , of hoe je dat ook noemen mag, nu had mijn vader (echt heel slecht) mollenklemmen ofzo geleent van de buren en in de tuin gedaan, toen de volgende dag was er 1 mol in de klem maar hij was niet dood me vader was naar zijn werk en me moeder vond het zielig, dus klem verwijderd en een touw aan de mol, ik heb heel de dag met het beest op sleeptouw door het dorp gelopen, een sjaaltje gemaakt en omgedaan enz. maar aan het eind van de dag was die dood, toen heb ik hem begraven

Eigenlijk wel heel zielig als ik terugdenk aan dat

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:09

Arme Hary!
Veel sterkte met het verlies!

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:12

Achos, dat is wel rot.
Wij hadden een konijntje op stal, die had iemand los laten lopen in duin, en zat zo versufd, dus wij 'm meegenomen. Hij heeft er ruim een jaar gelopen, totdat ik vergeten was de deur goed dicht te doen.
Opzich was dat geen probleem, want hij rende altijd weer terug de stal in als hij even buiten was geweest. Maar nu was de hond van de buren er. En je snapt m al, hond heeft liggen loeren, en konijntje ging even naar buiten.
Wat een Kl*te hond vond ik dat zeg, en m'n arme nijntje leefde dus niet meer. Verdrietig

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:13

Ik heb een keer een nest muizen in mijn thermolaarzen gehad.

Ik had die dingen al een jaar niet aan gehad vond de strootjes die eruit staken wat verdacht. Gelukkig had ik de tegenwoordigheid van geest om de laars eerst om te draaien voordat ik hem aandeed. En toen vielen er *ploep* *ploep* *ploep* zo een hele reeks babymuisjes uit. De arme schepseltjes vielen van een meter hoog op een harde vloer, dus ik denk dat ze op slag dood waren. De stalkat heeft ze opgepeuzeld....

Ik heb weleens een kikker doodgereden (die sprong echt voor mijn banden) en probeer altijd goed op te letten voor slakken....maar het lukt me niet altijd.

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:20

Rashja schreef:
Ik een konijn toen ik nog heel jong was.
Ik was zo blij dat ik voor mijn verjaardag een konijn had gekregen dat ik dat arme beestje gewoon doodgeknufelt heb.
Schaam me nog steeds dood maar ja was toen dacht ik 5 of 6.

En een broetje heeft toen hij klein was een keer een cavia tussen de snel binder gestopt.
Dit was ook zo blij met zijn diertje dat hij hem overal mee wilde nemen.
Dus ook met de fiets.
Mijn broetjes was dacht ik 3 of zo

Ahw, t arme beestje! maar stiekem moet ik er toch wel om lachen Vork

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:21

Mijn eigen konijn.. toen ik nog een klein meisje was. Ik had een riempje om het konijntje gedaan (nek) en ben er toen mee gaan wandelen. Alleen hij wou niet onder de bank vandaag.. en je begrijpt het al.. ik heb hem gewurgd. Heb hem mee naar buiten gesleept naar mijn vader en gezegd; De batterijen zijn op..
Nu ben ik vegetariër en sla met moeite een mug dood Tong uitsteken

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:25

Lovely1 schreef:
Mijn eigen konijn.. toen ik nog een klein meisje was. Ik had een riempje om het konijntje gedaan (nek) en ben er toen mee gaan wandelen. Alleen hij wou niet onder de bank vandaag.. en je begrijpt het al.. ik heb hem gewurgd. Heb hem mee naar buiten gesleept naar mijn vader en gezegd; De batterijen zijn op..

haha aan de ene kant wel zielig maar ook zo grappig Clown

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:31

Hmm.. even denken. jaa ik heb een keer mijn hamster dood getrapt Hij viel op de grond, en ik wou me voet ver weg zetten zo dat ik er niet op ging staan, nouja.. je raad 't al hij rende dus precies onder m'n voet door.. Piep was het laatste wat hij zei Boos!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:32

vliegen, muggen, spinnen, noem maar op.
En we hebben een keer een vogel met de auto doodgereden. Erg sneu, maar goed....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:33

Ik zelf niet, maar Gijs, (ezel zie profiel) heeft wel eens een kip gesplasht Nagelbijten / Gniffelen

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:36

Ik vermoord soms eens een vis, als ze echt zo ziek zijn dat ze er ongelukkig door worden en ik krijg ze niet meer beter word et toch einde verhaal voor ze Bloos
En vliegen en muggen...

Ik heb trouwens ook eens een platte eend met een hoefafdruk in mijn pony's wei gevonden Nagelbijten / Gniffelen

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:36

Nou ik ben 1x uitgeweken voor een muis met men scooter! Waardoor ik zelf tegen een boom ben gereden, buiten bewust zijn ben geraakt en mijn scooter helemaal total loss heb gereden! Sindsdien rijd ik gewoon over ze heen Tong uitsteken.. Laats een pad doodgereden, vond het echt sneu! En maakte ook nog zo'n vies geluidje.. Verder vermoord ik alleen vliegjes en spinnen... Oh en toen ik klein was had ik mijn vis uit de kom gehaald en op de grond laten vallen.. Die was ook op slag dood Vriendjes zijn?

Sterkte met het verlies van Harry!

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:41

Spinnen, vliegen, muggen, bijen, en dat soort dingen Tong uitsteken maar voorderest niet Tong uitsteken

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:41

Nelleke1 schreef:
Lovely1 schreef:

Ik moet het nu nog steeds horen en heb nog steeds een schuldgevoel Verdrietig
Mijn vader schrok zich dood en gooide meteen de haak erop.. overal lagen plukjes haar Verdrietig

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:42

Ja ik wel. Stel je voor, je hebt dierhouderij en je moet hamsters voeren. Clown En één hamster wil heel snel uit het hok rennen, dus wat doe je? Je klapt het hok dicht.

.....

Nek ertussen. Ach gut

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:42

Lovely1 schreef:
Nelleke1 schreef:

Ik moet het nu nog steeds horen en heb nog steeds een schuldgevoel Verdrietig
Mijn vader schrok zich dood en gooide meteen de haak erop.. overal lagen plukjes haar Verdrietig

Maar hij's gelukkig niet met opzet doodgegaan... jij bedoelde het ook gewoon lief Nagelbijten / Gniffelen

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:44

muggen spinnen muizen ratten

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:45

Vissen Ik wilde ze altijd aaien. en dacht dat ik ze ook wel uit de kom kon halen.. niet dus..
Vogeltje + eendje.. waren niet echt normaal meer.. ziek enz.
Insecten..
Muizen.. en dat doe ik nu nog..
Mollen.. die horen hier niet thuis.. ze mollen ( Huilen van het lachen ) Alles..

Ik doe het alleen als het echt moet.. heb er in het begin ook moeite mee gehad.. maar waarom zou je een dier dat pijnlijd laten lijden? zielig toch?

mhtimmerwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:46

sorry hoor maar ik moet van binnen er wel een beetje om lachen. tja hij heeft wel lekker gegeten.
Schijnheilig Schijnheilig

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:47

Nee, ik durf dat soort dingen niet zo goed. Ik heb het wel eens laten doen, lag een rat te kreperen in de stalgang. heb gevraagt of iemand hem dood wou meppen.