Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0marije0o schreef:Ja dat is wat ik inderdaad ook lees. Wanneer je er eenmaal aan begint kun je ook niet meer stoppen. Wil je op vakantie heb je n probleem want je vind niet even iemand die op precies het goede tijdstip insuline gaat spuiten. Ook avondjes weg/ naar verjaardagen..Je MOET op n bepaald tijdstip weer thuis zijn.
Voor de duidelijkheid, het in niet mijn kat maar die van t gezin zeg maar. Dus hij leeft op de knip van mn ouders. En mn ouders wil niet zo krom gaan liggen voor m dat we onszelf in de schulden moeten gaan steken.
Ik kom hier ook niet voor een doktersadvies. Ben alleen benieuwd naar de verhalen, ervaringen en tips van anderen.
Snoevie schreef:nee,maar als dat nog een manier kan zijn om de kat nog een fijne tijd te geven.........
ik vind dat je wel wat voor je dier over moet hebben hoor.......hij kan niet voor zichzelf zorgen
loveyoutoo schreef:Feit blijft dat niemand nog weet wat deze kat mankeert. Misschien is het wel helemaal geen suikerziekte. Dus het lijkt mij dat deze kat gewoon onderzocht moet worden door een dierenarts (wat echt niet zoveel hoeft te kosten). Dan weet je zeker wat ie heeft en kun je daarna in overleg met de dierenarts een eventuele behandeling starten.
Splash_ schreef:loveyoutoo schreef:Feit blijft dat niemand nog weet wat deze kat mankeert. Misschien is het wel helemaal geen suikerziekte. Dus het lijkt mij dat deze kat gewoon onderzocht moet worden door een dierenarts (wat echt niet zoveel hoeft te kosten). Dan weet je zeker wat ie heeft en kun je daarna in overleg met de dierenarts een eventuele behandeling starten.
Dat bloedonderzoek heeft mij volgens mij €50,- euro gekost.........
Lotte1990 schreef:En dan nog iets: als alle diereneigenaren voor de aankoop van hun dier rekening zouden moeten houden met mogelijke dure ziektes die dieren kunnen krijgen, dan zou Nederland 3/4 van de paardeneigenaren kwijtraken en de helft van de katten en hondeneigenaren.
Soms is behandeling gewoon te duur.
loveyoutoo schreef:Splash_ schreef:
Dat bloedonderzoek heeft mij volgens mij €50,- euro gekost.........
Dat vind ik dus niet veel.
Ze kunnen toch niet zo met die kat rond blijven lopen zonder dat ze weten wat hij heeft, terwijl het beestje zich zo ellendig voelt. Straks is het heel wat anders dan suikerziekte.
En wat gebeurd er als jullie paard ziek wordt? Dan ik 50 euro zo op...
Fielychi schreef:50 euro voor een bloedonderzoek vind ik niet veel om een diagnose te stellen.
Echter vind ik het wel veel geld als ik het vergelijk bij ons in de praktijk, daar is het ongeveer 1/5 deel ervan.