Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marian_ schreef:[/quote]*zucht*
De vader is een rashond en dus goed onderzocht..
de moeder is onderzocht en blijkt gewoon gezond te zijndus hier hoef ik geen commentaar meer op.
dit ''onnodig vermeerderen'' nee dit is af en toe een nestje erbij.. ga eens kijken in de broodfok dat noem ik ''onnodig vermeerderen'' het volgende nestje is meschien pas weer over 2/3 of meer jaar..![]()
om zeker te weten dat de mensen de pups komen ophalen, betalen ze een bedrag van tevoren.
als de pup ziek is (dit kan gebeuren,, maar dat kan ook bij een rashond) is het gewoon geld terug![]()
ik hoef op dit alles geen commentaar meer.
wat betreft HD en ED dit is een kleiner ras (niet klein maar toch) ook is dit een kruising en deze hebben vaker minder kans op HD en ED.. het kan natuurlijk ALTIJD![]()
owja ga me ook niet vertellen dat ik maar een hondje uit het asiel moet halenof een nestje pups o.i.d
ik snap het best.. daarom hebben we ook al 2 hondjes uit het asiel
die zijn inmiddels 17 & 18. (oude hondjes dus)
Judith_M schreef:Opzich leuke pups, maar ik heb zelf ook in het asiel gewerkt.. En als je daar eens rondkijkt denk dan nog eens 'voor elke pup die ik verkoop aan mensen die plaats hebben voor een hond, blijft er een hond zitten in het asiel.' Hoe leuk en lief ze ook zijn!
En als je alleen leuk commentaar wilt, moet je het niet op bokt zetten..
Maar toch nog veel succes met deze schattige pups..
Marian_ schreef:en broodfok.. hahaxD
ja ik denk als dat je bij ons kijkt en als je bij de broodfokkers kijkt toch een heel verschil ziethou alsjeblieft dat commetaar voor je als je niet eens bij ons bent geweest om te zien dat het zo is..
*zucht*