Spel beten zullen het niet zijn mijn stief vader speelt altijd met zijn voeten met hem dan ziet hij het als een spel.
Ik zeg dat hij dit niet moet doen want mij grijpt hij wel degelijk gemeend, maar hier luisterd hij gewoon niet naar waar van ik daalijk weer de dupe ben.
Hoe erg is het door bijten ik heb een aardige schram op me voet met een mega blauwe plek der om heen bloede wel maar niet extreem erg maar zeer doet het wel.
En de hond is nu nog geen jaar ik denk zo 7/8 maanden.
Ook hebben we een bench waar hij in moet als hij iets heeft gedaan wat niet mag en die staat ook om de hoek.
En waar hij snachts in slaapt omdat hij alles kapot bijt.
@ellepel
Hij is nooit geschopt hij is van af pup af aan al bij ons jammer genoeg.
Het is meer een schrik reactie en doet het alleen als hij aan me voeten ligt en ik beweeg ineens of ik in de buurt kom zeg maar als hij voor de deur van de douche ligt en ik me voet richting hem doe om hem alleen maar een klein zetje te geven anders blijft hij gewoon liggen.
@Isabonny
Dat is een heftig verhaal zeg.
Ik heb zeg maar altijd grote honden gehad 1 Rottweiler en 1 Bullmastiff en heb het helemaal niet op kleine honden en nu al helemaal niet meer.
Met hun hebben wij vroeger ook gewoon puppie curssus gevolgt en was nooit wat mee aan de hand behalve met de bull maar daar was het zo erg mee wat zelfs wij er met training niet uit kregen hij is hier voor intern naar martin gaus geweest en moet er bij zette dat hij het ook niet helemaal verholpen heeft gekregen deze hond kon nooit met andere honden heel dominant en pakte rennende gillende kinderen en fietsers.
Vandaar dat hij ook naar martin gaus is geweest omdat dit te gevaarlijk werd en er anders niks anders op zat dan een spuitje dat risico wil je gewoon niet lopen dat hij een klein kind pakt.
Dit heeft overigs niets met die kleine rat te maken die ik nu heb teminste mijn ouders.
Wil er wel bij zeggen dat hij wel altijd profesiooneel is getraint van af puppie af aan dit zat er gewoon in.
En deze hond die ik nu heb heeft geen puppie curses gehad niks wat ik ook al tegen me ouders heb gezegt om dit tegaan doen want ik weet niet waar toe ik in staat ben als het nu nog 1x gebeurt waar me ouders bij zijn.
Want het bloed spoot onder me nagels vandaan toen het gebeurde en als ik alleen was geweest naja ........ weet ik niet of die nu nog 4 hele pootjes had gehad.

@liev_meisjuh
Wij pakken hem altijd in zijn nekvel en zetten hem in ze benche.
op het moment dat ik hem daar pak deinst hij wel achteruit behalve als hij me in me voeten bijt en ik wil hem een schop verkopen dan ben ik echt zacht uit gedrukt de l.u.l.

@Poohbeer
Dat word eigelijk al gedaan teminste hij word gewoon bij ze nek vel gegrepen en in ze benche gezet.