Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSCWx schreef:Ik heb er ook 2!! De witte (Joey) heb ik sinds begin Februari, en de groene nu zo'n 2 maanden. Joey is ontzettend aanhankelijk, mocht een tijdje geleden zelfs over z'n koppie aaien. Hij komt ook altijd kusjes halen! Kleintje is erg nieuwsgierig en voor niks bang.
Marcella schreef:Heb een voliere met allemaal grasjes en 4 catharina parkieten en een koppeltje bourks. Als het goed is heb ik nog binnenkort jongen parkieten (laatste nestje dit jaar).
MRmichiel schreef:Ik lees hier ff mee en ik vroeg me af of je parkieten ook het hele jaar buiten in een duivenhok kon houden. Die duiven zijn een beetje saaie beesten, miss komt er iets meer leven in de brouwerij als ik er een paar parkieten tussen breng?
Marcella schreef:Ze blijven bij mij gewoon buiten zitten en hierna haal ik de blokken eruit. Ben een beetje laat begonnen dit jaar, maar dit is nog mijn 2de keer nest. Gaat prima met de catharina's zullen het straks wel weer zwaar hebben met de jonge stuntvliegers.![]()
Ben ook voor de sterkste overleven en de zwakkere sja......is pech gehad.Maar tot nu toe heb ik nog niet gehad dat er jonge parkieten dood gegaan zijn en vorig jaar had ik ook met vorst een laatste nest.
Hier een paar foto's van de vorige nesten dit jaar en de catharina's.
http://www.mijnalbum.nl/Album=4ETWOOKZ
LDRD schreef:aanlopen?