Deze man moet ik niet tegenkomen!! Gatverdamme, echt waar...
Niemand die deze man tegenhoud? Nee, ze staan er gewoon rustig bij, lekker aan de koffie! Ik denk niet dat ze dit soort kunsten kunnen uithalen in Nederland, godzijdank..
Wat? Kunst? Dit is gewoon pure dierenmishandeling!! Als dit kunst is, waar gaat de wereld dan heen. 1 zieke geest is al erg genoeg, maar alle mensen die het ook nog eens als kunst gingen bekijken mogen ze van mij ook aanklagen!
Jezus.. wat een randebiel is dat nou weer.. echt ziek dat niemand ook ingrijpt.. in feite zijn ze allemaal hetzelfde.. dat ze dit kunst kunnen noemen... ZIEKELIJK!!!
ik heb al zoveel nare foto's gezien zonder dat ik overstuur raak, maar dit is de eerste keer dat ik er echt naar van word. Een dier opzettelijk zo laten lijden...niet alleen de kunstenaar is schuldig maar al die mensen die er zo 'geinteresseerd' bij langs lopen om het te bekijken. Wat voor waarde hechten die mensen nou aan leven? en dan die hondenbrokjes aan de muur...ik had ze er persoonlijk afgetrokken.
ziekelijk...en dan die mensen die er langs lopen...ik had een zijkniptang meegenomen en die hond meegenomen. Gatverredamme, doodgaan is geen kunst. en als het dat al was, dan had hij zijn eigen dood moeten filmen....
afschuwelijk walgelijk gruwelijk..er zijn gewoon geen woorden voor hoe ziek dit is!! ik heb de foto's gezien, jeetje wat een vreselijk gezicht arm dier de petitie heb ik uiteraard getekend en ik zorg ervoor dat vrienden en familie dat ook gaan doen!
getekend Alle mensen die gewoon daar naar toe zijn gegaan om te kijken of wat dan ook zijn echt ziek in hun hoofd. Me maag draait er van om. Die man mogen ze van mij af schieten.
Ook getekend. Jemig dat mensen zo iets in hun hoofd halen! Dit is tog geen kust.. Ga die man lekker uithongeren en dan tentoonstellen.. Lozer dat het is.
Ik heb een poging gedaan met een vertaalmachine de tekst te vertalen in het Engels maar dan is er ook nog niet uit te komen. Er wordt in ieder geval schande van deze zieke geest gesproken. De foto's heb ik niet bekeken, maar ga nu wel de petitie tekenen.
Ik heb ook getekend dit is toch gewoon niet normaal Gestoorde idioot Bedankt dat je deze link op bokt hebt gezet op deze manier krijgen we toch een kans om te laten weten dat dit echt niet kan.