Buurkatten worden drie dagen niet gevoerd...wat doe jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: Buurkatten worden drie dagen niet gevoerd...wat doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:20

hahahaha tuttebel Tong uitsteken
maar beter dat je goed op ze let want evengoed hadden ze geen eten gehad en dat was natuurlijk wel heel erg zielig Ach gut

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 20:50

Ach beetje voer meer of minder maakt ook niet uit voor 3 daagjes.. De kat van de buren - die half bij ons woont - staat ook altijd luidkreets bij ons aan de deur en ramen te krabben ! Clown Dat kunnen wij meestal ook niet aanzien en gelukkig vinden de buren het niet erg dat hij half bij ons woont , hij heeft nog net geen kattenbak hier Vork

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:13

Ik denk dat die poezen mauwden om aandachttekort... Knipoog
Hier komen ze altijd ook gelijk kroelers halen als we thuis komen.

Wij hebben trouwens buitenpoezen; iemand hier stelde al dat het met BINNENKATTEN een heel ander verhaal is! Alleen de kattenbak al, dan moet je écht wel oppas hebben...!

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 23:04

Ik weet wel dat een boer hier in de buurt katten heeft om het ongedierte bij te houden. Maar hij heeft geen kattenvoer. Ik denk dat ze soms wel eens etensresten krijgen of zo. Ik vind dat de dieren er maar karig bij lopen. Ik hou van een mooie volle kat, dat vind ik mooi. Niet van die scharminkels. Ik vind het ook maar niets om katten zo aan hun lot over te laten. Ik snap ook niet dat mensen dat doen. WAarom willen ze dan dieren hebben?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 23:40

Ik zie liever een (iets te) schrale kat dan een (te) dikke kat, maar dan nog vind ik het niet kunnen om dieren aan hun lot over te laten, al is het maar een weekendje.
Mijn ratten zou ik ook thuis kunnen laten voor een week, die redden zich wel met 2 volle voerbakken, wat knaagstengels en 2 flessen water. Maar ik vind dat geen fijn gevoel. Dus zorgt mijn huisgenoot voor ze als ik een nachtje bij mijn ouders in Limburg ben.
Hoeveel moeite is dat nu om iets te regelen? Helemaal als het maar voor 1-2 dagen is. Dat lijkt me juist makkelijker dan wanneer je iets voor een hele vakantie van 2 weken moet regelen.

Goed trouwens dat die mensen dus wel wat hadden geregeld voor hun katten. Misschien handig als ze dat tegen jou hadden gezegd, maar goed, zij konden ook niet weten dat hun katten gingen blèren Knipoog

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 08:46

Ik ben inderdaad ook blij dat ze wel iets te eten kregen. Nu nog hopen dat onze kat eindelijk eens vriendjes gaat worden met de buurkatten. Vanaf vanochtend is het weer raak, met krijsen en gillen Boos!