Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rashja schreef:Echt super dat je dit doet.
Ik heb het ook 2 jaar gelden gedaan.
Het is zo dankbaar werk.
Heel veel succes met de kitten hopelijk redden ze het allemaal.
Zijn het trouwens echt noorse boskatten of kruisingen.
Ik heb sinds 3 dagen ook een noorse boskat maar die zit er heel ander uit.
Veel groter staart en poten en veel langer vacht.
zaya schreef:Ja idd heel dankbaar werk!![]()
We weten niet of het helemaal boskatjes zijn hoor! kan best zijn dat het kruizingen zijn maar de vader hadden we gezien! dat was een spier witte! ) we hadden een foto! maar een foto van de moeder hadden ze niet!![]()
Ik kan de foto van de kater helaas niet uploaden! op 1 of andere manier doet hij het gewoon niet![]()
Maar deze kittens zijn kwa ontwikkelingen een heel eind achter! hun vacht begind nu pas te groeien! ik weet niet hoe lang hun vachten worden! dat is nog even afwachten! maar in de boskatten heb je zowiezo ok verschillende soorten vachten! de 1 is langer dan de ander!
Hou oud is jou kitten eigenlijk!!!??? onze kittens zijn namelijk nog maar bijna 4 weekjes!
zaya schreef:_susan _zo ziet een volwassen boskat er uit!!
![]()
De vader van deze kittens van trouwens Wit!
Cayenne schreef:Wat een schatjes!
Wat ik alleen niet helemaal snap. Hebben de vorige eigenaren ze gewoon weggegeven? Lijkt mij niet dat ze zomaar een nestje Boskatten weggeven. Daarbij zien ze er niet helemaal als Noorse Boskatten uit. (Mijn moeder heeft een tijdje een cattery gehad, vandaar)
Het zijn wel schatjes, hopelijk halen ze het
_Susan_ schreef:zaya schreef:_susan _zo ziet een volwassen boskat er uit!!
![]()
De vader van deze kittens van trouwens Wit!
Dankje die ziet er wel heel mooi uit.
Wij hebben hier ook een kat rond lopen en die lijkt er wel iets op, ik heb alleen het idee dat deze heel groot zijn of vergis ik me daarin?
sheela schreef:He goed dat jullie dit doen! ik weet uit ervaring dat het heel veel werk is, maar o zo dankbaar! Wij vangen nestjes op die worden gevonden en naar het dierenopvangcentrum gaan. We hebben ook wel eens een nestje gehad van 6 zonder moeder en dan om de 2 uur een flesje en druk dat je er mee bent! Maar wat heel leuk is dat je heel veel moet knuffelen! Wij hebben nu drie kittens in huis van ongeveer 6 weken oud. Vorige week gekregen en een paar dagen zo ziek geweest, diarree en overgeven en niet willen eten dat ik vrijdag dacht dat ze de maandag niet zouden halen. Gelukkig zijn ze in het weekend opgeknapt en eten nu weer zelf en hebben geen diarree meer. En houden hun eten binnen. Ook worden ze ondeugend en gaan lekker spelen.
Ik wens jou ook veel succes met het grut! Ik hoop dat ze allemaal gezond blijven en lekker groot worden. Heel veel knuffelplezier en hou ons op de hoogte hoe alles groeit!
Redrumfox schreef:Geweldig dat jullie dit doen voor die kleine hummels! En leuk dat je ons op de hoogte houdt.
Ik ga voor ze duimen!
Ps. Als mijn moeder de chemo achter de rug heeft en weer een beetje op de been is willen we er graag een jonge kat bij, en aangezien dit ras ons heel erg aanspreekt zou ik mezelf graag aanbevelen als eventuele nieuwe eigenaar van 1 a 2 kittens als ze eenmaal oud en sterk genoeg zijn om bij hun ''pleegmoeder'' weg te kunnen.(als ze het gaan halen natuurlijk)
perdjes schreef:Aaah wat een schatjes!
Ik heb ooit is een keer zo'n klein frummeltje op moeten vangen, dat was al een hele klus.
Jammer genoeg heeft de kleine niet op de wereld mogen blijven.
Nu kunnen 2 katjes eigenlijk ook opvang gebruiken, maar helaas mag ik er geen meer in huis (aangezien ik de hele dag op school zit) andere doen er geen moeite voor omdat het herfstkatjes zijn en denken dat ze het niet overleven.
Daarom vind ik het echt uper dat je dit er allemaal voor over hebt.
Veel succes nog!
Ik ben echt benieuwd naar nieuwe foto's en verhalen