nikkigioa Hahaha waars. raken we ze allemaal wel kwijt maar zal het onthouden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nikkigioa schreef:6 jaar is zeker niet te oud om puppy's te krijgen trouwens! Niet bij een hond zoals de jouwe. !
dees_daan schreef:@ jaimyliefje, ja, maar die honden krijgen niet op hun 7e het eerste nest, daar beginnen ze eerder mee
assie schreef:En ik vind de reacties ook niet bot.
Bot was geweest, "Jezus, achterlijk mens! Je kunt je hond toch wel binnen houden. En je had d'r moeten laten leegspuiten. Beetje blij zijn over puppy's terwijl je hond dood kan gaan en de kans heel groot is. Ik hoop dat het verkeerd afloopt, dan leer je tenminste wat."
Maar die reacties staan er niet. En ik ben het ook niet eens met zulk soort reacties. Ik zie alleen mensen die bezorgd zijn over de hond.
geluksvogel schreef:Schijnzwanger is het zeker niet. We hebben de puppy´s echt gevoelt, elke dag leg ik mijn hand op haar buik op verschillende plaatsen en dan voel je van alles onder je bewegen. Soms een klein schopje achtig, zo lief!
Odin schreef:geluksvogel schreef:Schijnzwanger is het zeker niet. We hebben de puppy´s echt gevoelt, elke dag leg ik mijn hand op haar buik op verschillende plaatsen en dan voel je van alles onder je bewegen. Soms een klein schopje achtig, zo lief!
Vanaf wanneer kon je de pups voelen? (dus hoelang was ze drachtig toen je het voor het eerst voelde)
Mijn Laekense Herderteefje is ook drachtig (gepland, ik heb alles volgens de eisen van de rasvereniging gedaan, dus met HD- en ED-onderzoek, onderzoek op erfelijke oogafwijkingen en zo) en zit nu op ruim 7 weken dracht. Tot nu toe heb ik bij haar nog geen leven gevoeld, ben benieuwd wanneer jij voor het eerst wat voelde bewegen bij jouw hondje.
7 Jaar is voor een eerste nest echt aan de oude kant hoor, ik hoop dus dat alles goed zal gaan bij de bevalling. Als je twijfelt over iets, bel dan gelijk de dierenarts. Beter een keer teveel gebeld, dan straks misschien je teefje verspelen.
Hoewel ik het met het laten komen van dit nestje niet eens ben, hoop ik dat alles gewoon goed gaat aflopen. Er is nu toch niets meer te veranderen aan het feit dat je teefje hoogdrachtig is.