Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snovje schreef:Geef het dier ruimte en zorgt dat ie kan lopen en eten en schuilen!
benangelique schreef:dat zegt niemand, maar vaak is het makkelijker om een onpartijdige in te schakelen. ik weet van mezelf dat ik er niet tegen kan als ik mijn eigen konijnen zie vechten, terwijl ik er wel tegen kan als ik vreemde nijnen zie ruzien.
want haar vacht vervilt gewoon. Tentoonstellingen doen we niet, ze is gewoon een expirimentje van de fokker. Het broertje heeft de fokker gehouden, maar pluisje (en haar inmiddels overleden zusje) heeft ze naar ons weggedaan omdat borstellen te veel werk was. 
ik had er 2 de een is omgekomen door een blikseminslag, en deze hebben we dus nog, 1 koop er geen bij, omdat ik hierna geen konijnen meer wil, zij zit buiten in een lege voliere van 2 meter lang

) want een hand onder haar buik haat ze... dan springt ze zo uit je armen :S Ik zal eens kijken of ik haar vlak voor voertijd kan borstellen. De borstel is best scherp ja, maar je komt toch nooit helemaal door haar vacht heen. Het is eigenlijk vooral heel veel klitjes uitpluizen.
Risje80 schreef:Snovje schreef:Geef het dier ruimte en zorgt dat ie kan lopen en eten en schuilen!
Mijn konijn zit in een buitenhok van 3,5 x 3,5 daarin staat een warm hok waar ze zelf in en uit kan, en ook deze is agressief.
tja... ik weet het dan ook niet zo 1,2,3. Weet wel dan diverse konijnen wel erg ver zijn doorgefokt. Daarnaast houden we ze niet dag en nacht in de gaten dus wie weet wat gebeurd. Niet aan vallend naar jullie toe hoor... 
Risje80 schreef:Snovje schreef:Geef het dier ruimte en zorgt dat ie kan lopen en eten en schuilen!
Mijn konijn zit in een buitenhok van 3,5 x 3,5 daarin staat een warm hok waar ze zelf in en uit kan, en ook deze is agressief.