[ITP] Klein kalfje Jan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dowski

Re: [ITP] Klein kalfje Jan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:43

hier aan de overkant is vandaag ook een kalfje geboren, een heeeeeeel kleintje Haha! zo poepig!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 10:54

Cyntje schreef:
Wat een lieverd Lovers
Is die kinderboederij van jullie?
Ik heb stage gelopen op een zorgboerderij en daar hadden ze ook Lakenvelders Vork

Nee, de boerderij is niet van ons, maar ik en Evanescence verzorgen de ezels en de pony daar.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 11:38

dat het een beschermd ras is, betekend dat dat hij voor het leven verkocht wordt?
ik denk altijd gelijk zo dramatisch he.. van kalfje groeit op tussen de mensen, en dan is het zo erg als hij ineens naar een slacht stiertjes opfok ging straks.. Bloos

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 17:04

Marigold schreef:
dat het een beschermd ras is, betekend dat dat hij voor het leven verkocht wordt?
ik denk altijd gelijk zo dramatisch he.. van kalfje groeit op tussen de mensen, en dan is het zo erg als hij ineens naar een slacht stiertjes opfok ging straks.. Bloos

Er zijn erg veel (kinder)boerderijen hier in de buurt die erg blij zijn met een raszuivere lakenvelder. Als dekstier bijvoorbeeld Lachen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:45

Fiffill schreef:
Marigold schreef:

Er zijn erg veel (kinder)boerderijen hier in de buurt die erg blij zijn met een raszuivere lakenvelder. Als dekstier bijvoorbeeld Lachen

fijn Ja
tis echt een mooi kalfje hoor!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 08:53

Bedankt Lachen