kat brengt muizen mee in huis!! iieuw! wat te doen??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: kat brengt muizen mee in huis!! iieuw! wat te doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:19

Het is gewoon erg lief bedoeld. Onze poes doet het ook. Hij heeft al heel wat levende en dooie muizen, vogels konijntjes binnengebracht. Oja, ook grote libelles en vlinders. De buurt hier was niet zo blij met onze rover want ze zat ook bij de vijvers te loeren op de vissen. ik weet niet of ze ooit een vis uit de vijver geplukt heeft.

Dropje2: jij schreef dat het wel over gaat als ze ouder worden. Onze poes is nu 11 en het jagen wordt wel minder maar elk voorjaar brengt ze nog wel wat muizen en domme jonge vogeltjes.

Op de manege was het heelmaal erg. Daar hadden ze een kat die echt van alles ving: vogels muizen kikkers konijnen en zelfs eekhoorntjes. Die bracht ze ook naar binnen en ging ze dan midden in de nacht onder je bed op liggen eten. Brr. Ik heb daar ooit een lang weekend geslapen en dan wordt je 's nachts wakker omdat die poes onder je bed op een muisje ligt te knagen....
Het voordeel was dat je eigenlijk nooit wat op hoefde te ruimen, hij at alles op.
Hij is helaas onder de auto gekomen, er loopt een drukke verkeersweg langs.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:22

De kat van mijn nicht neemt ook cadeautjes mee voor haar. Gelukkig geen muizen... Meneer vangt....... Blaadjes van de bomen Clown Komt ie helemaal trots mee thuis en legt ze trots neer hihi.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:25

ROFL dat is wel beetje loserkatje dan MuppetMayo Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 23:42

[LZP] > [BB]

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 09:51

muppetmayo schreef:
De kat van mijn nicht neemt ook cadeautjes mee voor haar. Gelukkig geen muizen... Meneer vangt....... Blaadjes van de bomen Clown Komt ie helemaal trots mee thuis en legt ze trots neer hihi.

Ha ha, dat had een andere kat van mij ook. Dat hij klein was is hij aangereden en heel ziek geweest, waardoor hij te langzaam was om iets te vangen denk ik. Hij bracht inderdaad ook takjes en kastanjes mee naar huis. En trots. Echt schattig.