Kat binnenhouden of aan een tuigje oid. Denk dat jij voor de oplossing moet zorgen, is immers jou kat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zamora schreef:als je een schutting hebt, span je het dan er boven langs of hoe doen jullie dat?
Jolliegirl schreef:Angelstears schreef:
waarom moeten de buren dit doen?
het is hun kat niet
maar wel hun tuin
Als reigers jou vissen pakken wat doe je dan? ''ach tis mijn reiger toch niet''
en lees mijn bericht iets beter er staat ook bij : Of jij!
Jolliegirl schreef:de buren moeten gewoon schrikdraad om de tuin doen. of JIJ!
Hebben wij ook, en tevens ook om de vijver.
ben je gelijk van het probleem af
2misty2 schreef:Ik vind het ook erg vervelend al die katten die in je tuin poepen!Mijn hond eet het op straks wordt ze er ziek van.Mensen klagen altijd over honden poep maar al die katten dan ???Vind het gewoon smerig.Ook al die zandbakken waar die kinderen in spelen.Mensen die katten houden moeten hier wat aan doen.Zoals sommige al zeiden katten in je eigen tuin en niet die van een ander!
2misty2 schreef:Ik vind het ook erg vervelend al die katten die in je tuin poepen!Mijn hond eet het op straks wordt ze er ziek van.Mensen klagen altijd over honden poep maar al die katten dan ???Vind het gewoon smerig.Ook al die zandbakken waar die kinderen in spelen.Mensen die katten houden moeten hier wat aan doen.Zoals sommige al zeiden katten in je eigen tuin en niet die van een ander!
Elinee schreef:zoals milly al zegt, 2 keer de tuinslang erop en het is over.
ik vind niet dat je hem binnen moet houden, een kat hoort buiten te lopen, en niet aan een tuigje.
en je kunt nou eemaal niet naar je kat fluiten, en hem verzoeken terug te komen.
x_Marr schreef:2misty2 schreef:Ik vind het ook erg vervelend al die katten die in je tuin poepen!Mijn hond eet het op straks wordt ze er ziek van.Mensen klagen altijd over honden poep maar al die katten dan ???Vind het gewoon smerig.Ook al die zandbakken waar die kinderen in spelen.Mensen die katten houden moeten hier wat aan doen.Zoals sommige al zeiden katten in je eigen tuin en niet die van een ander!
Honden worden niet zo heel snel ziek van poep, van heel veel teveel wel
Van honden vind ik het toch heel anders, je kan een kat wel zindelijk maken, maar buiten wil dat gewoonweg niet, met een hond wel.
Luilak schreef:Elinee schreef:zoals milly al zegt, 2 keer de tuinslang erop en het is over.
ik vind niet dat je hem binnen moet houden, een kat hoort buiten te lopen, en niet aan een tuigje.
en je kunt nou eemaal niet naar je kat fluiten, en hem verzoeken terug te komen.
OMG we leven niet meer in het stenen tijdperk![]()
Tinkerloos schreef:Toen ik de titel las dacht ik: wees blij dat hij bij de buren poept,en niet bij jou!
x_Marr schreef:Mmm, als katten al niet meer mogen poepen waar ze willen, mogen vogels etc. dat straks dan ook niet meer?
En what about egels, eekhoorns, e.a. diren die in tuinen komen?