en als er dan bezoek was, zaten ze echt te kyken van : wat doen hún nou ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marigold schreef:die van mij gaat 's avonds heel stom zitten miauwen.
best iritant soms
het is een oude kat, hoe oud weet ik niet, is een keer komen aanlopen.
natasja1991 schreef:njaa superdeluxe kun je het niet noemen, maar de krabpaal is groot genoeg dat ze zich helemaal kan strekken (nog groter dan dat) maar daar wil ze niet aan krabben
Zwartwitje schreef:en dan maar snel doen alsof ze zich zitten gaan wassen, zo van 'pompidom, ik ben helemaal niet zojuist tegen de deur opgeknald hoor, je vergist je'
Mocca (2,5 jaar) vliegt ook regelmatig het hele huis door. Vooral als de achterdeur openstaat, dan is haar looppad 3 meter langer en dan vliegt ze van de zolder naar beneden, racet de kamer door naar buiten, de ren in. Een keer ging dat dus té hard en klapte ze tegen de achterwand van de ren aan. Kabáál!
Zat ze verwilderd om zich heen te kijken en begon zichzelf toen heel 'casual' te wassen. Alsof er niks gebeurd was
.
Onze vorige kat is 21 geworden en ook hij deed het nog een paar dagen voor hij stierf, niets mis mee, en onwijs leuk om naar te kijken. Soms met zijn drieen tegelijk hier in huis, en de honden doen ook nog eens leuk mee.
dan was nog maar de helft
Ik had wel zo'n vermoeden, maar het komt altijd zo over alsof ze heel casual gaan doen, omdat ze beseffen dat ze zojuist een blunder begaan hebben en dat willen verdoezelen
x_Marr schreef:Marigold schreef:die van mij gaat 's avonds heel stom zitten miauwen.
best iritant soms
het is een oude kat, hoe oud weet ik niet, is een keer komen aanlopen.
A jah, of net zolang aan je slaapkamer deur gaan krabben tot je wakker wordt en dr er in laat
terwijl ik gewoon in me ma der kamer lag die ook open was