sowieso had je die ene waar je op bent gaan staan beter meteen dood kunnen maken ipv laten lijden

ik vind beestjes allemaal lief en schattig, maar als ze het niet gaan redden of moeten lijden maak ik ze direct dood...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuperQuinta schreef:jeetje wat een reacties zeg..![]()
ik snap heel goed dat je hem hebt meegenomen, doe ik ook altijd! honden, katten... en paar weken terug ook een muisje uit het stro.
lagen er verschillende door de stalgangen, die uit het stro waren gevallen tijdens het uitmesten, nog 1 die leefde die heb ik ook meegenomen, heeft het met kittenmelk en een warmte lamp 3 dagen volgehouden..
ik denk dat de kans klein is dat ie het dus overleefd maar doe gewoon waar jij je goed bij voelt..
Elinee schreef:sorry maar hebben jullie nooit overlast van muizen?
zetten jullie nooit vallen?
dan ga je ze vervolgends toch niet redden?
Elinee schreef:sorry maar hebben jullie nooit overlast van muizen?
zetten jullie nooit vallen?
dan ga je ze vervolgends toch niet redden?
Rianneke schreef:ik had er waarschijnlijk een kat bijgezet
Nibbit schreef:ik ook
We hebben genoeg muizen die dingen aanvreten etc, dus dan hadden ze mooi pech...
BasiNami schreef:Wat een dieronvriendelijke reacties weer...
Misschien nooit bij nagedacht dat een dier, hoe klein dan ook, ook gevoel heeft? Behoorlijk pijnlijk he als je wordt opgevoerd aan een kat..
Wat betreft de babymuis, die zou ik naar de da. brengen en daar laten inslapen. Lijkt me het humaanst.. Zo'n diertje redt het toch niet op, dus dan gaat hij dood van honger of kou oid.
BasiNami schreef:Wat een dieronvriendelijke reacties weer...
Misschien nooit bij nagedacht dat een dier, hoe klein dan ook, ook gevoel heeft? Behoorlijk pijnlijk he als je wordt opgevoerd aan een kat..
Wat betreft de babymuis, die zou ik naar de da. brengen en daar laten inslapen. Lijkt me het humaanst.. Zo'n diertje redt het toch niet op, dus dan gaat hij dood van honger of kou oid.
Milly_ schreef:volgens mij kan je wilde muizen normaal niet als huisdier houden dacht ik, die gaan dan zoiezo dood niet?. Net als wilde konijnen. Althans is dat mijn ervaring. Kan mis zijn..
liev_meisjuh schreef:denk aan je dekens, brokken, andere spulle, paarden
het blijft niet bij dit ene nestje
MRmichiel schreef:BasiNami schreef:Wat een dieronvriendelijke reacties weer...
pffffff, de DA ziet je aankomen