Poes begraaft poep niet in kattenbak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moislief

Re: Poes begraaft poep niet in kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 20:40

Babsiej schreef:
Ik had er eerst 5 maar ben terug gegaan naar 3 bakken, maak ze toch vaak genoeg schoon Clown

Ik heb super grit, ik heb pet's plus, klontert ontzettend kan er iemand zn hoofd mee ingooien als ik wil, en ruikt naar babypoeder heerlijk spul dus Knipoog

En waar heb je pet's plus gekocht? en wordt de poep goed ingegraven bij die korrels?

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:43

Hoi,

Ja alles word hier begraven terwijl ik eerst biokats fresh had en toen gebeurde het niet. Het is ook heel fijn spul dus ze graven er hier sowieso wel graag in ook als ze niet naar de bak hoeven Clown

Ik heb het nu gekocht bij de dierenspeciaalzaak hier, kan je ook online bestellen www.casper-dierenspeciaalzaak.nl

Maar ga het vanaf nu bij www.gropet.nl bestellen scheelt 2,75 per zak. Bij Casper kost het 12.95 voor 15 kilo en bij gropet 10.20.
Bij 100 word het ook gratis thuis bezorgd.. Nja ik moet ook 1 keer per maand 10 kilo royal canin hebben en 1 zak hondenvoer, dus daar kom ik makkelijk aan Haha!

moislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 20:46

Babsiej schreef:
Hoi,

Ja alles word hier begraven terwijl ik eerst biokats fresh had en toen gebeurde het niet. Het is ook heel fijn spul dus ze graven er hier sowieso wel graag in ook als ze niet naar de bak hoeven Clown

Ik heb het nu gekocht bij de dierenspeciaalzaak hier, kan je ook online bestellen http://www.casper-dierenspeciaalzaak.nl

Maar ga het vanaf nu bij http://www.gropet.nl bestellen scheelt 2,75 per zak. Bij Casper kost het 12.95 voor 15 kilo en bij gropet 10.20.
Bij 100 word het ook gratis thuis bezorgd.. Nja ik moet ook 1 keer per maand 10 kilo royal canin hebben en 1 zak hondenvoer, dus daar kom ik makkelijk aan Haha!

Hoi Tong uitsteken ,
dankje! Ik zal het er zeker eens ingooien om te proberen! Hoop dat het werkt Tong uitsteken .
groetjes,

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 13:38

Babsiej schreef:
Ik heb daarom gewoon een kattenkamer Haha! daar staan 3 kattenbakken en heb ik er beneden geen last van Clown

Schep ze overigens ook 3-4 keer per dag uit...

Dat gaat niet goed komen als je moet werken overdag .... Knipoog !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:02

Hihihi ik heb geen kamer over om een kattenkamer van te maken Tong uitsteken Dus dan maar wat vaker de bak verschonen Vork

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:47

simodi schreef:
Babsiej schreef:
Ik heb daarom gewoon een kattenkamer Haha! daar staan 3 kattenbakken en heb ik er beneden geen last van Clown

Schep ze overigens ook 3-4 keer per dag uit...

Dat gaat niet goed komen als je moet werken overdag .... Knipoog !

En waarom niet? ik werk ook gewoon van 08.30-17.00 Knipoog

Ik begin smorgens, dan om 17.15 dan doe ik het rond 20.00 nog even als ik zin heb daarom ook 3-4 keer, en dan savonds rond 24 uur voor het naar bed gaan Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:31

Onze poes graaft nooit iets onder...
Drolletjes blijven keurig bovenop liggen. Geeft ook niet, zodra we het zien ruimen we het gelijk op.
Ze graaft overigens wel, maar maait dan meer met haar poot in de lucht dan in het grit! Clown