Gefeliciteerd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kris25 schreef:Geslacht is nu nog niet goed te zien en wil de pups nog even lekker bij mams laten liggen, dus dat zie ik van de week wel een keer.
Biepmiep schreef:ALs studente dierengeneeskunde weet je ook wel dat dit GEEN Jack Russell terriers zijn neem ik aan? Zal ik wel weer half Bokt over me heen krijgen waarom ik niet leuk reageer op iemand die zo een schattig nestje heeft, maar ten eerste stikt het al van de nestjes zonder verantwoord fokbeleid overal, ten tweede zitten de asiels overvol en ten derde worden hier weer kruisingen als rashonden bestempeld.
Maar succes met ver verkooop, een extra centje is nooit weg heh?
Kris25 schreef:Die zijn te koop. Ik vind het voornamleijk erg leuk om een nestje te hebben, vind het super om ze op te voeden, maar heb er al twee en dat is genoeg.
Kris25 schreef:Ik kan nu ook wel zien of het reutjes of teefjes zijn (diergeneeskunde student namelijk),
Kris25 schreef:Mijn kat is helaas vekracht door een zwerver die overdag door het slaapkamerraam naar binnen is gekomen. beetsje heeft dus per ongeluk een kitten gekregen en is daarna meteen geholpen. Heeft helemaal niets met mij of met dit nestje pups te maken.
Kris25 schreef:Verder on-topic aub, want voor mij zijn dit jack russels en ja, ze gaan allemaal goed terecht komen.
Austria schreef:Kris25 schreef:Ik kan nu ook wel zien of het reutjes of teefjes zijn (diergeneeskunde student namelijk),
hopelijk leer je als diergeneeskunde student binnenkort wat meer over honden dan het verschil tussen reu en teef.
Biepmiep schreef:In dit topic heb jij het over Jack Russell's ( ja schrijf je met 2x een l) dus moet je niet raar opkijken als mensen daar iets van zeggen.
Hoop dat jij nooit mijn dierenarts zult worden met zo weinig gevoel voor/verstand van honden.
Billy schreef:Jaaaa, en weer een broodfokker erbij met bastaards die ze een rasnaam wil geven. Geslacht niet goed te zien? Ga je collegegeld maar terughalen dan
En nee, dit is geen subtiele reactie maar ik heb een vreselijke hekel aan mensen die ondoordacht de asiels vol willen fokken....
Citaat:hmm dan kan jij beter lezen dan mij?
Ik heb namenlijk nergens gelezen dat de ts ze naar het asiel doet?
Ik neem aan dat ze zelf vast een goed tehuis zal vinden voor deze 3 pups!
Als jullie het niet kunnen hebben dat iemand fokt met zijn of haar hond,
negeer het dan.... ik betwijfel of het helpt dat jullie allemaal erbovenop springen?
Nogmaals, ik zeg niet dat ik het niet met jullie eens ben!
Ook ik ben absoluut tegen broodfokkers, maar ben nog wel mensgericht opgevoed
l0rdJ schreef:hmm dan kan jij beter lezen dan mij?
Ik heb namenlijk nergens gelezen dat de ts ze naar het asiel doet?
Ik neem aan dat ze zelf vast een goed tehuis zal vinden voor deze 3 pups!