er staat moeder britsekorthaar vader onbekend misschien is het ras onbekend?!
als ik het niet goed heb en dat beest loopt rond te ** dan ga ik volledig mee met de rest die er tegen is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
baroen schreef:nou...geweldig, zou je haar niet eens laten steriliseren of castreren? erg fijn hoor, gewoon lekker katten vermeerderen, ongeteste ouders. hup nog meer asiel vulling, goed bezig ...
herbey schreef:Heel leuk hoor dat je kittens heb. Ik heb er ook 5!
Ben benieuwd naar de foto's!
Ene niets van van aan trekken hoor dat negetive gedoe!
ietepiet schreef:gezellig hier,
kom nou mensen, laten we hier niet heilige boontjes uithangen!
het kan toch gebeuren?
wat denken jullie dan van al die mensen die een zootje kinders krijgen?
gefelicteerd met je poesjes!
DribbSamen1 schreef:baroen schreef:nou...geweldig, zou je haar niet eens laten steriliseren of castreren? erg fijn hoor, gewoon lekker katten vermeerderen, ongeteste ouders. hup nog meer asiel vulling, goed bezig ...
jemig !
ietepiet schreef:ik bedoel daar mee dat je niet alles over 1 kam kan scheren.
silvana schreef:Bij goede fokkers mogen poezen maar 1 x per jaar een nestje hebben.Het is gewoon waar de asiels zitten overvol en twee nestjes met 5 maand tussen is erg veel.Als je ze niet wilt laten steriliseren is de kattepil ook een oplossing.
ietepiet schreef:en trouwens de asiels zitten ook vol met honden hoor!
ik zie net op je profiel dat je honden fokt...
daarom bedoel ik, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
dovish schreef:Tja, ik ga met het meerendeel van de reacties mee. Een keer een nestje is leuk, al zou ik dat ook niet doen omdat er al poezen te veel zijn op de wereld, maar twee keer zo kort na elkaar....
Jammer dat de topicstarter alleen reageert op dingen die haar wel bevallen. Oostindisch-blind zijn lijkt mij ook wel eens makkelijk
xsimone schreef:IK ben het met sommige reacties eens , zoals dat er teveel kittens rondlopen, maar toen wij in ons oude huis woonden (op het platteland waar veel schuwekatten liepen) hadden we een kitten bij onze tante gehaald, die nog niet gesteriliseerd mogt worden omdat ze daar te jong voor was, maar toen wel gedekt was, toen kregen we dus een nestje, en de eerstvolgende keer toen ze naar buiten ging werd ze weer gedekt door een kater.
Dus wie zegt dat het bij de TS ook niet zo gegaan is, misschien kon ze er niks aan doen
xsimone schreef:Dus wie zegt dat het bij de TS ook niet zo gegaan is, misschien kon ze er niks aan doen
xsimone schreef:IK ben het met sommige reacties eens , zoals dat er teveel kittens rondlopen, maar toen wij in ons oude huis woonden (op het platteland waar veel schuwekatten liepen) hadden we een kitten bij onze tante gehaald, die nog niet gesteriliseerd mogt worden omdat ze daar te jong voor was, maar toen wel gedekt was, toen kregen we dus een nestje, en de eerstvolgende keer toen ze naar buiten ging werd ze weer gedekt door een kater.
Dus wie zegt dat het bij de TS ook niet zo gegaan is, misschien kon ze er niks aan doen