Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diamante schreef:Vraag me wel sterk af hoe mensen dit dan uberhaupt doen..
een volwassen hond laten ze wel alleen, maar een pup niet..
die pup moet eerst volwassen worden toch.....
WildWings schreef:Oh natuurlijk kan het. Of het leuk is voor het beestje of een echt goede situatie daar twijfel ik ten zeerste aan.. maar je hebt geloof ik je beslissing al gemaakt, en helaas gaat het plezier van de mens vaak nog boven 't welzijn en vooral het plezier van het beestje.
Citaat:Vraag me wel sterk af hoe mensen dit dan uberhaupt doen..
Nakisha schreef:Citaat:Vraag me wel sterk af hoe mensen dit dan uberhaupt doen..
Door de eerste weken vrij te nemen, en daarna elkaar af te wisselen; de één werk, de ander thuis en andersom... ect.
Diamante schreef:Oke!
Ik ben er van overtuigd dat het geen probleem moet zijn hem die 2 dagen (een paar uurtjes) alleen te laten! Tenslotte is er ook nog een andere hond aanwezig (evt)
Ze heeft die andere hond altijd in de naaikamer gezet volgens mij als ze wegging..
die is ong 16 m2!
Diamante schreef:De hond die we op ht oog hebben is dus OOK een paar maanden...
en Lysette, jij kan ook niet lezen, of je leest helemaal niet! Het gaat niet om een hond voor mn tante!
EN voor de zoveelste keer, haar man en zonen kopen die hond mee... Neem aan dat haar man ECHT wel weet wat voor hondje zijn vrouw graag wil. Ze hebben het er zeker weten wel over gehad hoor!
Daarbij vind ik dat sommige wel ieeetsje kunnen overdrijven!
Jemig het is geen porselijnen vaas!
Maar iig iedereen vast bedankt voor de adviezen, heb er zeker wat aan!!!
Diamante schreef:Vraag me wel sterk af hoe mensen dit dan uberhaupt doen..
Door de eerste weken vrij te nemen, en daarna elkaar af te wisselen; de één werk, de ander thuis en andersom... ect.
Je meent het?
Ik geloof er niks van dat iedereen die ik ken met een pup dat zo gedaan hebben