Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaLala schreef:Tsja, dat had je kunnen verwachten.
Klinkt niet leuk, en het is ook afschuwelijk dat het zo moest lopen natuurlijk, maar wat verwacht je anders als je via marktplaats een hondje aanschaft, dat je ook nog eens gelijk mag meenemen?!
Bij een gerenomeerde fokker zullen ze dit nooit doen!
Eerst maak je een afspraak om het nest te komen bekijken en er eventueel een uit te zoeken, je mag nooit zo, hop gelijk het dier meenemen!
zonde, en jammer dat jullie er aan meegewerkt hebben.
Had je liever eerst verdiept in de aanschaf.
nickyu schreef:BarbaLala schreef:Tsja, dat had je kunnen verwachten.
Klinkt niet leuk, en het is ook afschuwelijk dat het zo moest lopen natuurlijk, maar wat verwacht je anders als je via marktplaats een hondje aanschaft, dat je ook nog eens gelijk mag meenemen?!
Bij een gerenomeerde fokker zullen ze dit nooit doen!
Eerst maak je een afspraak om het nest te komen bekijken en er eventueel een uit te zoeken, je mag nooit zo, hop gelijk het dier meenemen!
zonde, en jammer dat jullie er aan meegewerkt hebben.
Had je liever eerst verdiept in de aanschaf.
joh kom
als een hondje met stamboom geeent en de hele santa makraam word aangeboden
ga je er als leek toch van uit dat het goed zit //
als je als leek zijnde (niet fokker) je verdiept in het ras en dan opzoek gaat naar fokkers en je komt er dus 1 tegen die ze aanbied zonder dit alles denk je neh ..en als je er dan eentje tegen komt die ze aanbied met ale papieren dan ga je er van uit dat het goed zit ..
ts sterkte ..hoop dat die mensen snel hun gelijke tegen gaan komen
avaluna schreef:Heel erg veel sterkte voor je zus, jou en jullie familie!
Ik vind dat je een heel mooi filmpje gemaakt hebt voor je zus van Ukkie!
Helaas zal het altijd wel zo blijven dat er vooral met modediertjes op een gruwelijke manier geld verdiend moet worden...
Ik hoop dat eenieder hier op bokt jullie verhaal leest en goed nadenkt voordat ze een hondje aanschaffen...
Shaienne schreef:Zolang mensen nog bij zulke mensen honden kopen, blijven de broodfokkers bestaan.
Ik hoop echt dat mensen beter nadenken als ze een pup willen kopen en zich verdiepen in de fokker.
spuit12 schreef:wij hebben onze amerikaanse cocker spaniel ook via marktplaats
en we mochten hem gelijk mee nemen . en alle ze papieren zaten er bij . me hond is zo gezond als een vis . dus kom nou net met een verhaaltje je had het kunnen weten want je krijgt hem nooit gelijk mee ....sterkte er mee
Maanling schreef:Dus. Jullie kopen een hondje, betalen er 900,- voor, het heeft een stamboom en een inentingsboekje.
Tja... kan me voorstellen dat je dan denkt het heel goed te doen. Ik ben uit principe heel erg TEGEN mensen die bij broodfokkers kopen, maar er is een verschil tussen een puppie uit een puppiefabriek meenemen voor een belachelijk lage prijs, en bovenstaand verhaal. Kan me voorstellen dat je het naar eigen denken wel goed deed.
Ontzettend vervelend dat het nu zo moet lopen. Heel veel sterkte met alles, en hopelijk vind je via de vereniging dit keer een fokker die wel te vertrouwen is.
Wel nog een vraag:
je zei dat de ouders erbij waren? hoe kan dat als die puppies uit de oostblok komen? liepen er gewoon wat hondjes rond waarvan gezegd werd dat het de ouders waren?
Maanling schreef:Ik hoop van harte dat jullie een leuk gezond hondje vinden voor je zusje.
Dan wel foto's plaatsen he!
Jenniferr schreef:Nee ik hoorde van de vriendin van een vriend van mij die had het ook helemaal uitgezocht. en die vertelde nadat ze een 3de hondje aan 1 persoon hebben aangeboden kunnen ze der pas wat aan doen.. Ik heb idd gegoogle, en kwam toen hele forums tegen.. dat ze meerdere plaatsen hebben in nederland waar ze verkopen het schijnt een heel netwerk te wezen, en als je daar komt hebben ze ook 5 chihuahuas en dan lopen der puppys rond en ze zeiden ook dit zijn de ouders.. hier heb je de papieren en het entingen boekje.. dus wij wisten ook niet beter
Jenniferr schreef:nickyu schreef:
joh kom
als een hondje met stamboom geeent en de hele santa makraam word aangeboden
ga je er als leek toch van uit dat het goed zit //
als je als leek zijnde (niet fokker) je verdiept in het ras en dan opzoek gaat naar fokkers en je komt er dus 1 tegen die ze aanbied zonder dit alles denk je neh ..en als je er dan eentje tegen komt die ze aanbied met ale papieren dan ga je er van uit dat het goed zit ..
ts sterkte ..hoop dat die mensen snel hun gelijke tegen gaan komen
Dank je wel...