Hondje gevonden, wat nu?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DesireeK

Re: Hondje gevonden, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:56

Hier is het in ieder geval lekker weer voor een lekkere wandeling... Ik weet niet hoe het weer bij jou is?
Ik zou em ook niet zomaar aan de politie meegeven....

Suc6 nog verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:01

Het is redelijk weer, maar de wandeling is toch echt wel ver dus alleen in uiterste nood liefst Clown

Heb nu naar mijn nonkel gebelt maar die was nog met vanalles bezig en die ging nog zien. Maar als het gaat dan komt die rond een uur of 5 en dan brengt die ons naar het dierenasiel (ben ik ook al niet alleen want ik ga weer een hele uitleg mogen doen Nagelbijten / Gniffelen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:18

Dit is "het" Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"Het" trekt enorm en "het" bedelt, dus "het" zal ook wel van iemand zijn Clown Hoop dan maar dat "het" ook gechipt is...

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:57

Het lijkt wel een soort bult op de 2e foto op haar zeikant te hebben zitten? Misschien is dat een rede geweest? Dat operatie te duur was ofzo?

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:59

Ook vaak gehad,makkelijkste om te doen is : Dierenbescherming bellen komen ze hem ophalen die bellen Amivedi en dan kan de eigemaar hem ophalen Lachen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:01

XxSultanxX schreef:
dierenambu , amivedi en asiel ff bellen
je kan bij de DA wel kijken of er een chip inzit Lachen

suc 6

De Dierenambulance en Amivedi en dierenasiel werken meestal samen dus alle 3 bellen is niet nodig Knipoog

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:03

HardcoreLady schreef:
Het lijkt wel een soort bult op de 2e foto op haar zeikant te hebben zitten? Misschien is dat een rede geweest? Dat operatie te duur was ofzo?

Zag ik ook maar ik zag het rechts en links

Edit : Ik denk dat die weggelopen is want verder ziet die er nog aardig goed uit Ja
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 24-08-07 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:03

HardcoreLady schreef:

Nu je het zegt Nagelbijten / Gniffelen
Die heeft aan beide kanten een "uitsteeksel", voelt als bot aan.
En die gaat heel raar doen als ik daarover wrijf (alsof het jeukt ofzo) Clown

Ik ken de hondenanatomie niet zo goed en heb het bij die van mij nooit gevoeld (maar die was ook gewoon dik Clown) maar zou dat niet gewoon bij de hond horen zeg maar? Ergens een bot achter de ribben. Vind het hondje nu niet bepaald erg dik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:08

Oh neen, die doet gewoon algemeen raar als je die begint te "kriebelen" (erover wrijven), niet alleen op die plaatsen Clown

Maar die ligt hier nu wel al even te bibberen (alleen als die ligt en nu pas onlangs begonnen), weet niet zo meteen wat ik daarvan moet denken?

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:10

Mm ik zou hem gewoon wat drinken geven en een kratje of doosje whatever met een handdoek of dekentje waar die in kan liggen?

Misschien is die in de war ofso ?
Ik denk dat je het zou moeten afwachten Lachen

[Edit]: Hij is wel überhip zeg Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:40

Ben ondertussen babysit, meneer heeft ontdekt dat hij in de zetel geraakt Clown En dan echt zo als je hem er weer afhaalt en je draait je rug er gewoon weer terug inspringen... Clown

Maar het zal inderdaad wel verwarrend zijn hier, alhoewel die in het begin niks raars deed ofzo. Maar die beseft het nu misschien pas? Clown
Heeft drinken gehad en ook wat eten en kan hier op de mat liggen (maar ligt liefst gewoon op de vloer). Ga nog even niet alles uithalen totdat ik weet wat of hoe, want de kans dat niemand hem kwijt is lijkt me toch wel heel erg klein Knipoog

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:44

Heeft het dierenasiel wel jouw telefoonnummer genoteerd, zodat als er zich een eigenaar meld ze jouw nummer door kunnen geven?
Wij hadden pas een boxer gevonden, direct het asiel gebeld en daar was ze al als vermist opgegeven, ze waren zelfs nog aan het rondzoeken, dus ze konden haar zo bij ons oppikken, super geregeld. Jammer dat ze kortaf zijn bij dat asiel, zeker als je een gevonden hondje wilt raporteren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 15:49

Neen, daar hadden ze geen tijd voor of vonden ze niet nodig Nagelbijten / Gniffelen
(dat bedoel ik dus, hebben er ook gewoon geen info over gevraagd of niks .. Misschien loopt die al een paar dagen rond en zijn de eigenaars al daargeweest en dan kon het al geregeld geweest zijn tegen nu bij wijze van spreken).

Ik heb mijn nonkel gebeld en hopelijk vind die tijd om mee te gaan want alleen zie ik het echt niet zitten, zeker niet na vorige keer. Zelfs mijn mamma was er niet goed van, dus je moet niet vragen...

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:04

Die bult, is dat die aan de achterkant, want dat is volgens mij gewoon het punt waar de ribben ophouden die zitten immers in een boog, mijn hond heeft ze ook:D

Mooi beestje denk dat het een weglopertje is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:32

Ben weer hondloos Lachen

Had een chip dus zit nu in het dierenasiel en ik veronderstel dat de eigenaar die wel weer gewoon komt ophalen...

Was toch een eind van huis dus ik heb hem in ieder geval al niet voor zijn thuis weggenomen ofzo (had daar beetje schrik voor, je weet dat nooit hé Clown) dus hopelijk heeft die een liefdevol baasje die hem weer snel komt halen Lachen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:36

Ik hoop het ook Ja

Vind 't heel goed van je dat je hem weg heb gebracht en nog even verzorgd Lachen

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:39

gelukkig. Als je eigen hond een keer weg loopt zou je ook heel blij zijn als iemand zich over het dier ontvermd heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:49

'Het' voelde zich in ieder geval wel erg snel thuis Clown

Afbeelding
(was gebeurd zonder toestemming Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:50

joyce83 schreef:
gelukkig. Als je eigen hond een keer weg loopt zou je ook heel blij zijn als iemand zich over het dier ontvermd heeft.

Uiteraard Ja
Hoop alleen dat het baasje dan ook evenblij is als dat ik zou zijn ... Want dat weet je tegenwoordig toch niet meer Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 17:54

mooi dat hij gechipt is! hopen dat zijn baasje hem snel op komt op halen!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 18:55

Gelukkig dat hij gechipt is Lachen

Het is een echte jack russell ..... Leuk beesie Lachen
Hopen dat zijn eigenaren er ook zo over denken Knipoog

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 21:05

ooh die laatste foto Lovers
Laat het dierenasiel je iets weten als ze iets van z'n baasje gehoord hebben? Zou wel netjes zijn Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 21:09

Veronderstel van niet, aangezien ze mijn telefoonnummer niet gevraagd hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:15

Nog even een kleine update:

Pappa had gisteren naar het dierenasiel gebeld (ik was niet thuis tijdens de openingstijden maar was toch erg nieuwsgierig) en het hondje is dezelfde avond nog opgehaald door het baasje.
Dus alles weer goed Lachen

In het dierenasiel hebben ze ook het adres gegeven en zeiden ze dat ik gerust op bezoek mocht gaan, maar ik weet niet of dat wel zo nodig is. Ze zeiden wel dat ik het heel goed gedaan had door het hondje mee te nemen, wat te verzorgen en naar hun te brengen, want het hondje was dus een heel stuk van huis ...

En oh ja, het hondje heet Swa Clown