Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik denk alleen dat het hondje niet veel beter af is eenzaqam in een bench in de paardenstal.
Lijkt me dat het diertje juist aandacht en liefde nodig heeft
runningkawa schreef:Citaat:Ik denk alleen dat het hondje niet veel beter af is eenzaqam in een bench in de paardenstal.
Lijkt me dat het diertje juist aandacht en liefde nodig heeft
Hoe moet ik dit dan oppakken?
dat hij het bij mij dus hetzelfde gaat krijgen als op het adres waar hij inelkaar geschopt werd aan een ketting lag zonder eten...
Kitty84 schreef:@ Billy: je hondje vertrouwen leren, dat snap ik best, maar 's nachts slaap je toch? Dan ben je uberhaupt niet bezig met je hond.
runningkawa schreef:Dit hondje is bang van andere honden
Dus ik zie die steun niet zitten...
Overigens wel erg makkelijk om het over Desiree te hebben terwijl die hier niet kan inloggen.
Misschien kun je dat beter op equi nog wat doen?
Jasmijn76 schreef:Kitty84 schreef:@ Billy: je hondje vertrouwen leren, dat snap ik best, maar 's nachts slaap je toch? Dan ben je uberhaupt niet bezig met je hond.
![]()
wat is dit nu voor gezeur zeg!....RK wil een hondje opvangen, tijd en alles instoppen, in het asiel zitten ze ook alleen in hokje, zeker in het begin!...dit is echt gezeik!...
Kitty84 schreef:Ik vind het nogal een vervelend statement: als je geen gepies wilt moet je niet aan een opvanger beginnen...
Jasmijn76 schreef:wat is dit nu voor gezeur zeg!....RK wil een hondje opvangen, tijd en alles instoppen, in het asiel zitten ze ook alleen in hokje, zeker in het begin!...dit is echt gezeik!...
Kitty84 schreef:Mja...het hondje wordt opgevangen, het lijkt mij voor het hondje ook beter om 's nachts niet bij twee vreemde honden te slapen. Het is nu toch allemaal vreemd en raar voor het beestje. Ik denk dat 's nachts rust het beestje alleen maar goed zal doen.
En jongens....het gaat om de nacht, het beestje zit niet de hele dag en nacht in die stal. Ik snap niet waar jullie je nu druk om maken. Mijn hond zit 's nachts ook in een bench in de keuken, daar ben ik dan toch ook niet bij. Het zal die hond waarschijnlijk zwaar hangen of hij nou met zijn bench in de kamer of in een stal staat. Als het maar comfortabel is.
Ze zegt verder dat ze eigenlijk altijd wel thuis is....dan snap ik jullie punt niet. Ik vind het nogal een vervelend statement: als je geen gepies wilt moet je niet aan een opvanger beginnen...
Overdag mag het beestje toch gewoon los? Laten we het met zijn allen waarderen dat ze uberhaupt tijd en geld in het beestje wil stoppen.
@ Billy: je hondje vertrouwen leren, dat snap ik best, maar 's nachts slaap je toch? Dan ben je uberhaupt niet bezig met je hond.
Citaat:Ze is mishandeld en goed ook, ik had nooit eerder zo'n bange hond gezien en pas na 3 maanden zag ik haar voor het eerst kwispelen. Ze was bang voor alles wat bewoog, maar juist daarom heb ik haar overal in betrokken; mee naar stal, met de andere hond samen zijn, de katten leren kennen, mijn neefjes en andere mensen, gewoon in het diepe gegooid en tegen iedereen gezegd: 'laat Mum maar een beetje keutelen, ze komt vanzelf wel'. Inmiddels heb ik die stinkerd bijna 3 jaar in huis en is ze brutaal, ze vindt alles en iedereen leuk, hoe gekker hoe beter! En ik geloof niet dat ze zo makkelijk geworden zou zijn als ik haar afgezonderd had. Enne, mijn honden liggen niet bij me in bed, honden komen niet in mijn bed
Billy schreef:Omdat ik hoopte het hondje te kunnen helpen. Arm dier....
Het komt nu over of het hondje bij mag zijn met alles wat hij meer heeft als bij zn vorige baas. Als je zo honden moet opvangen kun je het beter laten.....
Kitty84 schreef:wat is dit nu voor gezeur zeg!....RK wil een hondje opvangen, tijd en alles instoppen, in het asiel zitten ze ook alleen in hokje, zeker in het begin!...dit is echt gezeik!...