Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
assie schreef:Cameee schreef:Ik heb zelf 2 hamsters, goudhmasters dus die zijn groter. zo'n 10 cm schat ik. Ik heb geen radje vanwege geen gebruik en verder alleen simpele plateau en een trappetje. Allbei een huisje en dat is het.
Arme hamsters
xdenisex schreef:Die van mij is nu een half jaar zoiets.. en die is ook erg energiek!!
Omdat je zegt dat hij zo druk is, is het misschien handig om een loopbal aan te schaffen. Ik heb er ook 1 en hij vindt het helemaal geweldig!!
Als hij het zat is loopt hij vanzelf terug naar zijn hok en dan wil hij uit die bak en weer terug in zijn hokkie..\
Misschien is dat een optie zodat hij zijn energie een beetje kwijt kan...
'T is te proberen toch??
Cameee schreef:Ik heb zelf 2 hamsters, goudhmasters dus die zijn groter. zo'n 10 cm schat ik. Ik heb geen radje vanwege geen gebruik en verder alleen simpele plateau en een trappetje. Allbei een huisje en dat is het. Ze poepen en plassen in éen hoekje en in het andere hokje doen ze vooral schuren en af en toe krabben. Dierenarst zei dat het goed was enz. dus dat is best oké. We hebben ze allebei in een andere kooi btw. Verder zou ik er niet te veel achter zoeken!
Macchiato schreef:sorry ergens straal overheen gelezen...zinloze reactie
Cameee schreef:Af en toe word ik gek van bokt. Meteen dat commentaar terwijl ze er het fijne niet van weten. Arme hamsters? Waarom? Omdat ze elke dag voer en vers water krijgen? Elke dag een uur in de kamer rond mogen lopen? Vaak lekekr groenvoer krijgen? Niet alleen zijn? Een knaagsteen hebben?
beide hebben ze ongeveer 3 maanden een radje gehad en toen ander soort geprobeerd. Daarna weer de oude en die er naar een jaar NOOIT gebruikt te hebben eruit hebben gehaald.
Nou nou wat een zielige hamsters.
Cameee schreef:Omg. Ken niemand die dat heeft behalve jij!