uhh okeBentaBellaSanneyMistyDunjaTwingyTwinkleSonjaKahendieMellieMiep!BlackyUshiDyanaMiniFlip!SaffierPrima Donna of DonnaPercaïsha ( perca roepnaam )PjotraStacyJappeloupeBombayPepsieSamanthaFlosjeLisaMelodyShanta ( of shanty )AmaliaSemmy of semtatjana PoohbearDuskysheilaNeraAthene oke meer weet ik echt niet hoor 2 manege's afgegaan alleen die van de hazelhorst weet ik niet meer (A)Die van stal de Eik wel daar kom ik veel
Wat een schatje Even kijken of ik inspiratie heb PoohBalou (misschien meer voor een mannetje)Puck (zo heet mijn hamster)Noah vind ik ook erg leukVeel plezier met haar!
Noah vind ik erg mooi.Onze kater heet Muis.En de honden van iemand die ik ken heten Borrel en Noot!onze golden heet Tosca.Een paar namen van beesten op de manege waar ik les heb gegeven.Thirza, Chef, Flugel, breezer, P.S. ,
Wat een scheet ik moet je waarschuwen het is heeeeel moeilijkom bij deze honden concequent te blijven hoor ze hebben een blikwaar iedereen plat voor gaat!!!Fuego (vuur in het spaans)QueenieTaraDanteNoaSimbaJazzLottegroetjes van onze labrador Sara
Noa, Bibi, Kiki, Lobke, Frauke, Yara, Yessy, Zoe, Milou, Bo, Tess, Auke, Maud, SilkeDat vind ik leuke meisjes namen voor een teefje