Ik erger me namelijk mateloos aan mensen die dit al van te voren roepen of in sommige gevallen zelfs hun hond(je) oppakken.

Crossmonster@ werk ze!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:knip
sommige bewoners hebben aangegeven dat ze geen poep op hun tuin willen vinden. daar houden de andere bewoners netjes rekening mee.
knip
annebe schreef:Is het dan niet aan de honden zelf, om dit aan elkaar duidelijk te maken?!
Ik erger me namelijk mateloos aan mensen die dit al van te voren roepen of in sommige gevallen zelfs hun hond(je) oppakken.
Galexie schreef:annebe schreef:Is het dan niet aan de honden zelf, om dit aan elkaar duidelijk te maken?!
In mijn geval wordt dit niet door de hond zelf opgelost (ok ,ook weer wel) MIjn hond bijt , niet een beetje maar flink. Ze is 45 kilo, dus oppakken lukt niet goed. Laats was dus het geval dat zo'n imbiciel ,met een maltezer leeuwtje ,aan een lange uitrol lijn, haar toch dichter bij liet komen ,ondanks alle waarschuwingen. En jammergenoeg was het toen hap. Ik ben toen naar de politie geweest ,en uitgebreid met de da gepraat. En beide bevestigden mij, dat mijn hond geen muilkorf hoeft, en dat ik alles goed gedaan had. Ondanks dat het niet goed voelt ,dat het toen mis ging omdat de eigenaar dacht dat zijn hond wilde spelen. Die hond kwam op ons af en beet de onze in haar neus, en zij beet terug ,maar had het hele lichaam van die hond in de mond.
Dus ik roep steeds dat ze de hond bij zich moeten houden, dit niet om mijn hond te beschermen ,maar om de andere hond te beschermen.
gipsyboy schreef:wie heeft er een goede regeling over de honden en katten.
wie mag er wel/niet los op straat? en wanneer of waar??
leef je eigen uit!
gipsyboy schreef:de mensen verkloten het niet altijd.. een hond word vaak lief geboren maar als je een hond uit het asiel haald dan is het jammer dat die niet altijd los kan lopen..windhond schreef:Hier kost het je 70 euries als je je hond los laat lopen.
zo al meegemaakt??
was duure wandeling zeker???
ik vind dat honden altijd los mogen mits je ze goed opgevoed heb en in de hand kan houden.
maar dat is jammer dat sommige mensen dan dan weer verklote door hun hond vals te maken
Citaat:de mensen verkloten het niet altijd.. een hond word vaak lief geboren maar als je een hond uit het asiel haald dan is het jammer dat die niet altijd los kan lopen..
Nakisha schreef:Citaat:de mensen verkloten het niet altijd.. een hond word vaak lief geboren maar als je een hond uit het asiel haald dan is het jammer dat die niet altijd los kan lopen..
Klopt, en soms word het bij de fok al verkl**t... mijn hond is een fokproduct van twee ongeschikte honden... het gevolg is een nest vol angstbijters. Wisten wij veel, als pupkopers... pas na echt onderzoek kwam dit aan 't licht. Alle puppies hebben hetzelfde probleem... duidelijk een erfelijke fout dus.