Dinger schreef:TIP! Bij de Xenos kost een vissenkom 9,95 euro.
ooohw dat is wel bij ons in de buurt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinger schreef:TIP! Bij de Xenos kost een vissenkom 9,95 euro.
salsaentango schreef:Dinger schreef:TIP! Bij de Xenos kost een vissenkom 9,95 euro.
ooohw dat is wel bij ons in de buurtdenk dat ik daar ook maar eens moet gaan kijken
Pam schreef:een vis past zich niet aan aan de bak maar groeit krom. Als ze zich aanpasten had ik ook maanvssen kunnen houden maar dat gaat nu eenmaal niet
Dinger schreef:salsaentango schreef:ooohw dat is wel bij ons in de buurtdenk dat ik daar ook maar eens moet gaan kijken
Ja? Das mooi! Ze 'doen' het prima hoor!
mstrubbe schreef:het zou wel kunnen, maar die vissen moeten toch wat plaats hebben om te zwemmen anders is het toch maar zielig
Pam schreef:een vis past zich niet aan aan de bak maar groeit krom. Als ze zich aanpasten had ik ook maanvssen kunnen houden maar dat gaat nu eenmaal niet
lejo schreef:Pam schreef:een vis past zich niet aan aan de bak maar groeit krom. Als ze zich aanpasten had ik ook maanvssen kunnen houden maar dat gaat nu eenmaal niet
volgens mijn goudvissenboek doen goudvissen dit dus (waarschijnlijk als enige dan) dus niet.
Als ze meer ruimte krijgen gaan ze groeien.
Mijn vissen zitten sinds een half jaartje in de vijver (vanuit een bak van ong 80x40x30) en ze zijn inmiddels in lengte verdubbelt.
(hadden ze ook al 1x gedaan toen we ze kregen en ze in onze bak gingen)
Cyntje schreef:Dan stop ik voortaan een KWPN´er ook maar in een kartonnen doos als het geboren wordt op de hoop dat het een shet blijft
Cyntje schreef:een gup met een kromme rug duidt het meest op inteelt
naadje24 schreef:oke zal ik wel de dierenbeul zijn
en daar had ik 4 guppen in,en de beestjes zwierde vrolijk in de ronte naar mijn idee en hebben het 2 jaar na aankoop pas begeven...
dorothea schreef:naadje24 schreef:oke zal ik wel de dierenbeul zijn
en daar had ik 4 guppen in,en de beestjes zwierde vrolijk in de ronte naar mijn idee en hebben het 2 jaar na aankoop pas begeven...
En een goudvis kan wel 20 jaar worden....
't Is trouwens in Duitsland strafbaar om goudvissen te houden in een kom/bak zonder filter...
salsaentango schreef:dorothea schreef:En een goudvis kan wel 20 jaar worden....
't Is trouwens in Duitsland strafbaar om goudvissen te houden in een kom/bak zonder filter...
dat wist ik helemaal niet. dat dat strafbaar is zeg.. dat had ik niet verwacht
dorothea schreef:En een goudvis kan wel 20 jaar worden....
Pikeur schreef:Vaak gebeurd het ook wel onbewust, in de dierenwinkel wordt het allemaal aangeprezen.
Een beginnende vissenhouder ziet de fout ervan niet.
En groot gelijk.
Je verwacht toch een beetje kennis van de verkoper.