Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pubelia schreef:Ik vind niet dat je heel erg slim bent geweest door de kitten gelijk in huis te nemen. Omdat je schreef dat er eerst 7 lagen en nu nog maar 1 is de moeder waarschijnlijk de kinderen naar een andere plek aan het verslepen, en mist nu 1 kitten.
dees_daan schreef:over het buikje wrijven zou ik idd ook doen, wij hadden geluk dat onze hond (reu) het beestje onder zijn hoede nam, en elke keer als we hem gevoed hadden, legden we hem bij de hond in de mand, die zich er dan verder mee redde, was de hond 'klaar' dan ging hij weer in zijn aquariumbak met kruik en knuffels, en sliep hij weer verder, heel mooi om te zien dat de hond er zo voor zorgd, onze kater is nu al weer een jaar of 13, ik was dus 4 toen hij bij ons kwam, en als ik nu de foto's zie, van dat kleine ding, zo hulpeloos, maar lekker warm bij de hond, die de zorg op zich nam.. heel mooi
hyppolyte schreef:Ik hoorde laatst van iemand dat het fenomeen rode kater veel minder voorkomt dan wordt gedacht. Ze zei dat rode poezen veel meer voorkomen dan rode katers. Of dit klopt, geen idee, maar ik ving het laatst in ieder geval op. Ik heb zelf trouwens ook een rood poezebeestje.