Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lab_iris schreef:hopla schreef:weer een onschuldige hond de dupe.
Ja dat zekeren waarom moet het ras Bulldog dan altijd zo nadrukkelijk worden gezegd
als het een jack russel was ofzo zeggen ze het vast niet.. dat ras is gewoon bestempeld met * Gevaarlijk *
Ylana schreef:hopla schreef:weer een onschuldige hond de dupe.
Vraag even aan het kind of het dier onschuldig is...
Nelleke1 schreef:Elke hond die bijt moet dood, welke oorzaak dan ook
Chiqa schreef:Nelleke1 schreef:Elke hond die bijt moet dood, welke oorzaak dan ook
Helemaal mee eens, wel ongelovelijk dom van die mensen om zo'n linke 4 jarige in huis te nemen
met een baby....Ach anders had ie wel een ander gepakt.
Dat soort rasse/kruizingen staan niet voor niets op de zwarte lijst......
Ik hoop dat de baby er niets aan overhoud...
faye schreef:Een hond bijt niet zonder aanleiding, deze kennelijk wel. Of denk je dat een half jaar oude baby een hod kan pesten?![]()
Die ouders zijn geen knip voor de neus waard, maar in mijn ogen wordt deze hond wel terecht afgemaakt. Ongeacht het ras, ik heb slechts het bericht letterlijk overgenomen van nu.nl/ Was het een labrador geweest was mijn mening ook hetzelfde geweest!
saaraah schreef:En lijst die imo totale onzin is. Een goed consequent opgevoede hond bijt niet, ongeacht het ras. Dit is weer een typisch voorbeeld van onkunde. Nu kun je de hond wel de schuld geven, maar dat is helemaal bullshit. De hond kan het niet helpen, de ouders zijn 100% schuld.