Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helaas is het zo dat het voor sommige dieren niet mogelijk is om in onze maatschappij mee te draaien. Respect dat je die afweging heb durven maken.
LadyElmira schreef:O wat vervelend voor je! Ben je zelf bij het inslapen geweest? Ik heb zelf een engelse staffordshire en mijn ouders riepen ook altijd dat ze zou worden ingeslapen als ze gevaar voor anderen zou zijn. Gelukkig is dit na bijna 8 jaar nog steeds niet zo, en is ze echt een schat van een hond.
Vroeger hebben wij een pitbull gehad. Ik was nog niet geboren maar toen ik er was begon die ook te grommen naar mij. Toen zijn mijn ouders met hem naar martin gaus gegaan en deze heeft hem zo mak als een lammetje gemaakt, werd af en toe wel een beetje geweld gebruikt (slipketting gebruiken enzo vind ik zielig..) maar het werkte. Deze is 16 jaar geworden bij ons, en heeft altijd voor mijn kamer gewaakt. (mijn ouders wisten toen trouwens niet dat hij een pitbull was, ze dachten dat het een schoothondje zou worden).
Edit: Sterkte nog!
de pup vrolijkt me idd wel heel erg op, en daar heb ik mn handen ook aan vol, dus ik ben heel blij dat ik hem heb.