Ik heb een border reu van nu bijna 2 jaar oud. En al van kleins af aan een heel erg slechte eter. Ik zat er dagen door in de stress en ik zat naast hem en zijn voerbak hem te voeren met een lepeltje
Ik heb van alles geprobeerd, blikvoer, versvoer, volledig BARF (vers vlees) en verschillende soorten brok. Een tijdje is het goed gegaan door hem gedeeltelijk op brok en gedeeltelijk op KVV te zetten. Maar hier kreeg hij last van zijn darmen van. Nu krijgt Lance alleen brok, (Fokker Sport, dit is geconcentreerder waardoor hij er dus minder van nodig heeft) en dit gaat goed. Overdag eet hij niet, alleen 's nachts. Geloof me, iedere hond gaat eten als hij honger heeft en medisch niets mankeerd. Succes!

Hij is dan ook 'maar' 6 maand houdbaar. Vergeleken met geexapndeerde brokken die wel 2 jaar houdbaar zijn. In Farmfood zit ook geen kunstmatige geur,kleur of smaakstoffen. Mijn hond at RC dus altijd als die voorgeschoteld kreeg omdat het voor hem dus zo lekker ruikt. Niet omdat hij per se honger had. Met FF heb ik dus gemerkt hij alleen ging eten als die honger had. FF zal wel niet zo heel geweldig smaken, dus het je echt aanraden doe ik niet (in de TS haar geval)

...hahhaha en anders maar weer wat anders verzinnen.. 
maar dat kan ook zo weer over zijn.