Dromen dieren ook?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Dromen dieren ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:21

oh eigenlijk heb je je antwoord al (heb de link bekeken) maarja.. toch even, onze hond licht af en toe ook te joenken (of hoe je dat schrijft) als ze 'slaapt' ik denk altijd dan dat ze een nachtmerrie heeft ofzo. Dus maak ik haar wakker (roep haar naam of aai haar voorzichtig over haar hoofd heen) maar wie weet verstoor ik dan juist een droom waarin ze net bezig was een grote ham te verorberen Clown

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:24

Maartje1990 schreef:
oh eigenlijk heb je je antwoord al (heb de link bekeken) maarja.. toch even, onze hond licht af en toe ook te joenken (of hoe je dat schrijft) als ze 'slaapt' ik denk altijd dan dat ze een nachtmerrie heeft ofzo. Dus maak ik haar wakker (roep haar naam of aai haar voorzichtig over haar hoofd heen) maar wie weet verstoor ik dan juist een droom waarin ze net bezig was een grote ham te verorberen Clown

Waarom laat je je hond niet doorslapen? op een gegeven moment stopen ze er wel weer mee hoor Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:34

omdat ik denk dat die een nachtmerrie heeft en dat vind ik zielig Clown

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 22:52

haah ja en dan schrikt ie zich rot omdat hij straks droomde dat hij achterna werd gezeten door een gemene man, en dat ie dan opeens iets op zijn hoofd voelt. Dan moet het wel een hele echte droom lijken Tong uitsteken