Hoe leer je je hond niet op de bank te liggen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Hoe leer je je hond niet op de bank te liggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 18:45

deschels schreef:
na even zoeken op internet heb ik iets gevonden
http://nl.gizmodo.com/2006/12/01/geen_h ... _bank.html

hahaha 105 decibel Clown
hij zal er vast goed van schrikken ja... maar misschien is onze hond ook nog wel zo'n sukkel dat ie niet in de gaten heeft dat hij dat doet Haha!

Liezel1 schreef:
ik lees even mee....
ik heb hier goede tips voorbij zien komen, helaas is het bij ons niet de hond maar de kat...
veel tips zijn daarom voor ons niet uit te voeren...

katten zijn idd een stapje moeilijker Ach gut en katten haren zijn nog erger als hondenharen als je een stoffen bankstel hebt Sigaar

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:21

Rianneke schreef:
deschels schreef:
na even zoeken op internet heb ik iets gevonden
http://nl.gizmodo.com/2006/12/01/geen_h ... _bank.html

hahaha 105 decibel Clown
hij zal er vast goed van schrikken ja... maar misschien is onze hond ook nog wel zo'n sukkel dat ie niet in de gaten heeft dat hij dat doet Haha!

geloof me dat heeft ie wel in de gaten hoor, dat gaat zo irritant hard hij wil dan echt niet meer in de bank hoor.. (trouwens ook leuk om de visite mee te laten schrikken als ze in de bank willen gaan zitten)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:23

Onze hond heeft dat nooit gedaan, als ie het zou doen dan zouden we hem eraf zetten en foei zeggen.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 19:32

deschels schreef:
geloof me dat heeft ie wel in de gaten hoor, dat gaat zo irritant hard hij wil dan echt niet meer in de bank hoor.. (trouwens ook leuk om de visite mee te laten schrikken als ze in de bank willen gaan zitten)

onze hond is best wel onnozel hoor Clown als ik thuiskom met de auto en hij zit in de weg toeter ik ook wel eens ff goed hard/lang maar hij kijkt niet op of om en blijft in de weg staan Clown
maar voor de visite is het ook een hele goeie Haha!

LiNdA1986 schreef:
Onze hond heeft dat nooit gedaan, als ie het zou doen dan zouden we hem eraf zetten en foei zeggen.

ook als ie het doet als jullie er niet bijzijn? Vork

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:33

ik weet niet wat voor hond je hebt een grote of een kleine..? Maar een collega van me heeft het ook gehad en die kocht muizenvallen nou na 1 a 2 x lag er geen hond meer op de bank hoor... beetje hetzelfde effect als het punaisekleed

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:36

daarvoor heb ik een leren bank gekocht Lachen, mijn honden mogen lekker op de bank liggen als hun dat willen Lachen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 19:58

leonihuis schreef:
ik weet niet wat voor hond je hebt een grote of een kleine..? Maar een collega van me heeft het ook gehad en die kocht muizenvallen nou na 1 a 2 x lag er geen hond meer op de bank hoor... beetje hetzelfde effect als het punaisekleed

we hebben een labrador en muizenvallen geeft hij niks om Clown hebben we ook eerst in de prullenbak gezet omdat hij die anders leeghaalt als we wegzijn Ach gut maar die laat ie gewoon eerst afgaan en haalt alsnog de prullenbak leeg...

KiWiKo schreef:
daarvoor heb ik een leren bank gekocht , mijn honden mogen lekker op de bank liggen als hun dat willen

Haha! liggen ze daar veel op dan? want de hond van me zus heeft nooit meer op de bank gelegen sinds hun een leren hebben Clown
misschien gewoon een ander bankstel kopen! hahaha zal het eens gaan overleggen met me moeder Vork