antivlooienspul v/d kruidvat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Re: antivlooienspul v/d kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:40

Wij gebruiken al jaren die van de Kruidvat en zijn er heel tevreden over.
Geen vlooien te bekennen Knipoog

Ilse_Beertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:41

saroanda schreef:
Die rommel van het kruitvat koop ik nooit meer. Ik heb nu drie katten met vlooien. Ze hebben er gewoon vlooien van gekregen, toen we nog een keer het goedje erop deden ging het nog steeds niet weg. Ik krijg van m'n moeder vanmiddag wat frontline voor ze.

Hier hetzelfde, wij hebben nu ook Frontline! Ja

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:46

Ja, natuurlijk moet een dierenartsenpraktijk winst maken, net zoals bij een dierenwinkel.
Maar een goede dierenartsenpraktijk heeft, net als jouw dierenspeciaalzaak-man, het beste voor met je dier en probeert voor de problemen een oplossing te vinden. NIEMAND die jou iets verplicht, zowel niet op een praktijk, zowel niet in een dierenspeciaalzaak.

J/D voer heb jij misschien slechte ervaringen mee, maar ik, hele goede! En ik zie minimaal 10 honden in de week voorbij komen die op het dieet staan en van die 10 doen 9 het er goed op. Natuurlijk werkt het niet altijd, maar dat wordt blijkbaar wel verwacht, aangezien 'het wel bij de dierenarts is gekocht'.
Dat betekent niet dat je opgelicht wordt door je DA, aangezien een speciaalzaak dezelfde ingredienten los verkoopt (die niet in de juiste verhoudingen staan en er vaak niet inzit waarvoor je betaald.. Maar goed, dat terzijde.)
Maar de meeste artikelen die je kan krijgen van de dierenarts, zijn niet verkrijgbaar in een dierenwinkel om diverse redenen. Zoals resistentie, zoals een lack of knowledge en zoals het gewoon weg niet mogen verstrekken van die producten/medicijnen.

Er zitten zeker ook mindere praktijken tussen, zonder twijfel. Misschien heb je ook wel net de verkeerde(n) getroffen.
Als jij blij bent met de info die je krijgt bij de dierenwinkel, prima. Lachen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:49

Wie heeft er ervaring met een soort vlooien penning,die staat altijd in het blad hart voor dieren.Hij kost 50 euro en gaat 2 jaar mee.Dat is dus nog geen 2 euro per maand.

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:52

kan je mij meer info geven hierover marleen_usar?
Heb er nog nooit van gehoord namelijk. Lachen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:15

Het staat in het blad hard voor dieren,en het geeft een bepaald signaal af of trilling.Als hij niet werkt krijg je je geld terug,ik heb dat blad bij iemand gelezen en heb het niet zelf.Maar ik zal eens kijken of er een site van is?

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:54

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:57

ja! die had ik ook net gevonden. Lachen
Nou, als ze nergens uberhaupt kunnen uitleggen hoe het product daadwerkelijk werkt, heb ik er weinig vertrouwen in.