Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naadje24 schreef:vinos schreef:N Beagel misschien... alhoewel, die zijn ook kortharig en HEEEEEEEEEEL druk.
en luisteren totaaaaaaal niet
Rooslovely schreef:Een boder collie, Heeel erg speels. Verder leuke hond!
. Border Collies zijn punt één alleen rustig als je ze aan het werk houd. Mooie honden, maar ik heb het idee dat dit niet het ras is waar de TS naar op zoek is. Heb overigens zelf een BC mix hier thuis, en ergens anders nog één, dus weet wel waar ik het over heb. 
De één vind ze verschrikkelijk lelijk en de ander vind ze leuk. Ik heb er zelf één (nu nog een pup) en vind ze heel leuk, leren inderdaad in een hoog tempo. 
Guardian schreef:voor een beagle heb je meer dan engelengeduld nodig! heb er nog nooit eentje meegemaakt die luisterde en ken er best wel wat....
Een vriendin van mij had er ééntje en my gosh, dat dier moest je echt wel twintig keer roepen, had je dan geluk dan luisterde hij, had je geen geluk dan moest je nog wel vijftig keer roepen.
.
). Ze heeft een hele bak met knuffels, beestjes, piepjes, balletjes, en daar loopt ze dus de hele dag mee rond te slepen.
Zeker geen rustige hond. (Teminste die ene ligt de hele dag op de bank te tuffen en die andere is echt zo hyper als ik weet niet wat) Je moet echt veel met ze doen, dus denk niet echt geschikte hond
En ik ben natuurlijk niet onbevooroordeelt, omdat wij er zélf een hebben.

Dat wordt stofzuigen.
En wij hebben der een nou, daarga ik mee wandelen en kan de riem gewoon thuislaten. Het is maar net hoe jij zelf in de schoenen staat, dat geld voor iedere hond. Als jij bij voorbaat al in je hoofd neemt, ja die beagles luisteren niet, dan zal die dat ook zeker niet doen.