Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
khirshanta schreef:Sperziebonen zou ik in dit geval niet doen, dat gebruik je als je hond af moet vallenpasta is wel een goed idee, veel koolhydraten. Je kunt ook van brok overstappen op vlees, bijv. rodi compleet of smuldier (c1000). Omdat het al 'papperig' is, wordt het beter opgenomen, en zal je hond meer voedingsstoffen binnenkrijgen.
Zoals al gezegd: als de hond goede, vaste ontlasting heeft is er meestal weinig aan de hand.
Mar77 schreef:Stap eens over op een ander merk bv:hil's eukaneuba, royal canin. Deze zijn wel duurder maar een betere kwaliteit.
Ga dan alleen over op brokken en geef dan geen vlees meer. Brokken is al een compleet voer. (waarschijnlijk poept ie dan ook minder grote hopen!)
onley schreef:vlees is het slechtste wat je een hond kan geven vooral het merk uit de winkel
je hond krijgt er tandproblemen van en echt gezond is het niet
gezond vlees is echter wel het rodi vlees wat in de diepvries ligt in de super markt
het beste voer wat er bestaat is Best Choice
en bijna nergens te krijgen.
Mar77 schreef:Stap eens over op een ander merk bv:hil's eukaneuba, royal canin. Deze zijn wel duurder maar een betere kwaliteit.
Ga dan alleen over op brokken en geef dan geen vlees meer. Brokken is al een compleet voer. (waarschijnlijk poept ie dan ook minder grote hopen!)
allie_mootje schreef:Ik denk dat het door het schrokken komt.
Bij onze hond is het precies het zelfde.
En bij mij als persoon ook.
Als jij niet kauwt neem je de voedingstoffen ook niet goed op.
liesje1986 schreef:Ik heb trouwens een site gelezen waarop ze zeggen dat het beter is voor honden om veel minder vaak te voeren, wat vinden jullie daarvan? Dit is die site: http://www.akhila.nl/docs/postings/Voed ... g_hond.htm
onley schreef:vlees is het slechtste wat je een hond kan geven