Danah @ 1e keer met dekje

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luuntje

Berichten: 14046
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Danah @ 1e keer met dekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:32

Mis inderdaad wel de bijpassende beenbeschermers Knipoog .
En een tip voor de volgende keer, iets meer over de rug laten lopen Clown .

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Danah @ 1e keer met dekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:37

Jemig, dat ziet er slecht uit hoor, ik zou als ik jou was meteen die slof eraan doen, als dat beessie niet wil, moet ie maar gedwongen worden, ook al zie je dat ie er geen plezier in heeft!
Ook is dat dekje vééls te groot, en dan overdrijf ik nog niet he, en waar zijn je bandages?

Haha, nee hoor, het ziet er echt leuk uit, je hond heeft er wel plezier in zo te zien Knipoog Dat is weer eens wat anders dan een horsie @ work, Knipoog Stoer hoor Haha! We zien hem nog wel eens terug op het NK hond-longeren Knipoog

xxrobinxx

Berichten: 276
Geregistreerd: 11-03-06
Woonplaats: Poortugaal

Re: Danah @ 1e keer met dekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 19:38

Amburtjoz schreef:
Jemig, dat ziet er slecht uit hoor, ik zou als ik jou was meteen die slof eraan doen, als dat beessie niet wil, moet ie maar gedwongen worden, ook al zie je dat ie er geen plezier in heeft!
Ook is dat dekje vééls te groot, en dan overdrijf ik nog niet he, en waar zijn je bandages?

Haha, nee hoor, het ziet er echt leuk uit, je hond heeft er wel plezier in zo te zien Knipoog Dat is weer eens wat anders dan een horsie @ work, Knipoog Stoer hoor Haha! We zien hem nog wel eens terug op het NK hond-longeren Knipoog

Whahahahahahahhahahahahahahahaha Haha!