Mijn arme kat!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Futurefox

Re: Mijn arme kat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 00:37

Nou jij belde om half 7 toen ik onderweg was naar de paarden. Ze weten dus nog niet wat het is....ook niet na al die onderzoeken. Ik moet nu morgen erheen om te overleggen wat te doen...Hun voorstel is om hem een week aan een infuus te leggen om die blaas te spoelen. Zijn nieren zijn niet goed en waardoor???? Na die week kan het zijn dat hij dan een penis operatie moet en dan...ik snap het inmiddels niet eens meer...Ik weet ook niet of ik het beest dit allemaal aan wil doen...Ik weet ook niet hoe het dan na die week zal gaan....Ik snap het niet hoor een paar dagen geleden liep hij nog vrolijk rond en de da kan ook niet met zekerheid zegggen of hij een aanrijdeing of iets dergelijks heeft gehad. Word er helemaal dol van....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:56

ben inderdaad ook eerlijk tegenover de kat. ik heb een kat met blaasverlamming gehad na ongeluk, heeft 2 weken gevochten en alsnog in moeten laten slapen, Achteraf gezien had ik veel eerder moeten doen.
Mijn katten met blaasgruis reageerden vrij goed op 1 keer catheter ( bij kater) en ander brok, maar met nierproblemen heb ik geen ervaring.
Vraag arts eerlijk hoe hij kan sop herstel schat, en als hij goede hoop heeft dat goed komt, ga ervoor. Is even vervelend voor het katje, maar als alles goed komt, moet dat maar even.

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 09:56

Hij belde vanmorgen weer op dat het weer slechter ging. Hij plast nog steeds niet en hij denkt dat zijn blaas kapot is. Ik kon allerlei onderzoeken laten doen, maar dan verder wist hij het ook niet...we hebben besloten om hem vanmiddag te laten inslapen....Ik denk dat het beter is voor hem...Hij heeft dan eindelijk zijn rust en geen pijn meer...
Bedankt lieve mensen voor jullie steun....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:57

wat vervelend, maar als beter is voor het beestje.....

misschien is zijn blaas verlamd, kan als ze klap achter bij staart krijgen. Was bij mijn kat ook zo, hij had een ongeluk hedah, flinke wond en ook blaas verlamt bleek na 2 weken rondzeulen en kliniek in en uit mer beestje

je hebt je best gedaan, en hebt nu ook de beste keuze gemaakt voor katje, sterkte ermee

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 10:29

Dank je wel.....Erg is het ook zeg....verder heb ik ook niet veel behalve die dieren het zijn mijn kindjes wat dat betrefd...Dat van die verlamde blaas lijkt het idd wel....Hoe is het met jou kat afgelopen uiteindelijk dan?

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:32

Jeetje, dat is even schrikken!
ik wens je heel veel sterkte!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:33

He bah, wat naar zeg Boos!
Wel knap van je dat je deze beslissing durft te nemen en niet maar aan wil blijven poeieren!
Heel veel sterkte vanmiddag Ach gut

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 18:37

Hij is net ingeslapen...ging heel mooi. Hij was eerst zo blij me te zien en leefde helemaal dat ik dacht dat het goed met hem ging. Maar na een kwartiertje ging hij liggen en toen ik zag dat hij probeerde te plassen wat hem zo'n pijn deed wist ik dat het goed was. Hij viel eerst de da nog aan die het infuus los wilde halen, maar toen hij hem bij me op schoot legde verstopte die gelijk zijn kopje helemaal onder mijn arm en kreeg hij zn spuit...hij vond het ook wel mooi geweest.....Bedankt voor alle steun....heel lief...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:33

Futurefox schreef:
Dank je wel.....Erg is het ook zeg....verder heb ik ook niet veel behalve die dieren het zijn mijn kindjes wat dat betrefd...Dat van die verlamde blaas lijkt het idd wel....Hoe is het met jou kat afgelopen uiteindelijk dan?

ook in laten slapen, achteraf gezien eerder moeten doen, maar die *** da gaf ons steeds valse hoop, dit proberen, dat proberen, kat steeds pijn, steeds terug naar kliniek met naald blaas leeghalen omdat toch echt niet lukte en de blaas steeds verder vol raakte en pijn deed.

mijn dieren zijn ook mijn kindjes, en mn opvang beestjes ook, maar je hebt gedaan wat je kon, bent zelfs bij zijn afscheid geweest. Kat voelde zich vertrouwd bij jou en is rustig ingeslapen, voor katje is echt beste geweest