Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:En ik maar denken dat bokt eindelijk weer wat vriendelijk werd.. Ik vind dit soort reacties dus écht niet kunnen, een beetje respect voor anderen zou je goed staan! Als je je zo irriteerd aan die 100000 topics hierover, wat doe je hier dan?!? Weet je waar ík me aan irriteer? aan mensen zoals jíj. gelukkig zijn er maar weinig van die zich zo gedragen, maar helaas toch weer een paar die het niet kunnen laten..
Snoevie schreef:tja kijk maar uit hoor als je hier reageert,is nog gevaarlijk...
Snoevie schreef:waarom is een paard anders dan een gans?
en waarom mogen er alleen oude paarden geslacht worden,wat nu als je jonge paard ziek is?
saskiakefie schreef:ik vind dat er alleen oude dieren geslacht mogen worden die iets hebben zoals bij een paard een gebroken been ofzo. Ik vind een paard toch wel anders dan een gans...
tita schreef:saskiakefie schreef:ik vind dat er alleen oude dieren geslacht mogen worden die iets hebben zoals bij een paard een gebroken been ofzo. Ik vind een paard toch wel anders dan een gans...
jeetje gelukkig heb jij het niet voor het zeggen hoor...dus alle jongen veulens waar geen eigenaar voor kan gevonden moeten we maar vrij laten in het bos