Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AstraGirlie schreef:Iemand die aflevering met dat musje gezien die vastzat in de lijm?
Elles schreef:AstraGirlie schreef:Iemand die aflevering met dat musje gezien die vastzat in de lijm?
Ja, dat was ook gisteravond. Ik vermoed dat ze in NL dat beestje gewoon de nek zouden hebben omgedraaid. En misschien daar ook wel, maar goed, die camera heMaar hij deed het na de behandeling gewoon weer en kon worden vrijgelaten.
Trouwens, vorige week hebben ze bij dat programma met Steve Irwin een groene boomkikker geopereerd, met röntgenfoto's en alles erop en eraan. Pen in z'n poot gezet.... Béétje overtrokken vind ik dat wel. Wie betaalt dat allemaal? Zo'n praktijk kan niet lang bestaan met deze werkwijze, of er moet een knoeperd van een sponsor achter zitten.
Elles schreef:Ik zit nu weer te kijken naar een vrouw met haar bejaarde moeder, die een laag troep (papier e.d.) van een meter door het hele huis hebben liggen. Met 20 man halen ze dat huis leeg en beetje bij beetje komen de katten tevoorschijn, inclusief nesten kittens die er slecht aan toe zijn. Tot nu toe ruim 40 katten gevangen...
ThaGirl schreef:Die aflevering heb ik ook gezien... Ik kijk dat programma ook vaak, en zit er beetje over te denken om misschien ook zo'n beroep te gaan doen.