Baruch en Mellon zijn makkelijker 'schreeuwbaar'.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Widner schreef:AQUILA ADELAAR -> vind ik persoonlijk te lang en beetje moeilijke naam
BAGHEERA -> wel grappig opzich, beetje lang
BARUCH -> stoere naam
BIZOU -> vind ik meer iets voor een poedel en niet voor zo een grote stoere hond
MELLON -> Ook leuk
Ik vind Mellon en Baruch leuk!
DenK4ever schreef:...een zwarte panther (het is geen tijger) ...
Succes met de keuze!
anneliesdj schreef:Hij is ruim 7 weken, komt bij mensen vandaan die voor de leukigheid eens een nestje wilden dus geen echte fokkers. De moeder wilde de pups niet hebben en heeft er bij de geboorte 2 doodgebeten, de rest is met de fles opgegroeid, hij is dus heel mens-sociaal.
Ik heb gister gezegd dat we vanmiddag om 5 uur een keuze zouden maken maar ik denk dat ik het uitstel tot vanavond rond half 12 als mijn vriend weer komt van zijn werk.
Ik ben wel benieuwd of Baruch en/of Mellon Bagheera nog in gaan halen. Gister/vannacht schommelde het ook heel erg op en neer namelijk.
missnynke schreef:baruch is varken in het fries.....
missnynke schreef:Dat is 'baarch' en je moet het al héél vreemd uitspreken wil het op baruch lijkenbaruch is varken in het fries.....
anneliesdj schreef:in het fries...? pff, nou dat weer, vond het net een mooie naam...
Redrumfox schreef:Het is dan wel geen optie, maar wat vind je van Mellow?
anneliesdj schreef:(als ze bij de deur naar de dwergenstad zijn, die alleen in maanlicht zichtbaar is 'speak friend and enter', Frodo: 'What's the elfis word for friend?' Gandalf: 'Mellon')
En mellon is aan 't inhalen...
pretletter17 schreef:...Ohw, en het is wel écht een snoepie! Met z'n snoetje op de permanente onschuldstand...
anneliesdj schreef:Nee, als ik (mijn man) terug kom van mijn werk gaan we kijken welke naam er gewonnen heeft. Dat is dus tegen 23:30 vanavond.