Lynn_Nikita schreef:hier ook op de wei, dikke ORANJE naaktslakken. laatst 1 opgetild, was echt dik, maar kreeg op bijna geen enkele manier dat slijm van mijn handen af
Hahahahaha jakkes

Hoezo ging je hem oppakken dan? hihi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_Nikita schreef:hier ook op de wei, dikke ORANJE naaktslakken. laatst 1 opgetild, was echt dik, maar kreeg op bijna geen enkele manier dat slijm van mijn handen af
Lynn_Nikita schreef:Wilde je hem aaienhier ook op de wei, dikke ORANJE naaktslakken. laatst 1 opgetild, was echt dik, maar kreeg op bijna geen enkele manier dat slijm van mijn handen af
pretletter17 schreef:Lynn_Nikita schreef:Wilde je hem aaienhier ook op de wei, dikke ORANJE naaktslakken. laatst 1 opgetild, was echt dik, maar kreeg op bijna geen enkele manier dat slijm van mijn handen afIk heb eens gehad dat ik 's nachts met de hond eruit moest (die toen ziek was) dus ik stap met m'n ogen halfdicht op m'n blote voeten in m'n klompjes... zat er ook zo'n dikke slijmbal in hahaha... jammer dat ik het geluid niet kan overbrengen wat een naaktslak maakt als ie tussen je tenen door glibbert
Hier ook veel slakken, inderdaad in het donker kraak je ze per ongeluk bij bosjes. Ook aardig wat planten tot op de nerf opgevretenBekertjes met een beetje bier erin ingraven helpt inderdaad. Wel ranzig om de bekertjes later leeg te gooien...
Lynn_Nikita schreef:[/quote] Wilde je hem aaienhier ook op de wei, dikke ORANJE naaktslakken. laatst 1 opgetild, was echt dik, maar kreeg op bijna geen enkele manier dat slijm van mijn handen af
jokari schreef:de helft van mijn planten is notabene opgevreten door die ellendige naaktslakken.En mijn slakkenkorrels zijn op, bier heb ik niet in huis... Grrr !
Th0mas schreef:Ik heb hier ook last van naaktslakken. Ik heb eens een naaktslak opgepakt, ik kreeg het slijm ook op geen enkele manier om weg te halen
Barco schreef:ik heb heel veel gewone slakken in mijn tuin. Echt om gek van te worden.... Mijn clematissen en hosta's zien er niet uit.
ik zal het maar met bakjes bier gaan proberen. Nu pak ik ze op en gooi ze in de sloot.