Citaat:
@ randie: kan het zijn dat dat konijn van je zusje een hersenbloeding heeft gehad? Want dat had die van mij namelijk.. Er was niks met hem aan de hand en plotseling viel hij om en begon vreselijk te stuiptrekken.. hij is die zelfde dag nog overleden
De eerste van de 2ling Bravo, die at niet meer veel heel erg af had het koud enz. Die zou anders in een paar dagen zelf overleden zijn maar heb haar dus in laten slapen.
Pluisje die oude kreeg een hartinfarct tijdens het buiten rond rennen.
En de andere helft van de 2ling ( die ik ondertussen al 10 jaar had) Dat beest was net een hond, luisterde naar naam enz..Ging aan de diaree werd toen aangevreten door maden..dit is allemaal goed gekomen maar hij mocht niet buiten ivm met vliegen terwijl hij altijd buiten liep. Ben ik dagen mee naar de dierenarts geweest, hij knapte een beetje op en kreeg toen inderdaad ook een hersenbloeding zijn kopje was scheef hij viel om enz. En dat was voor mij ook de druppel om hem te laten gaan.
Ik mis hem hier nog steeds de tuin is zo leeg zonder dat huppelende monster wat regelmatig op me landde als ik lag te zonnen