kannie schreef:als er wordt gefokt met shetlanders bijvoorbeeld zie ik ook deze reacties niet, weet je hoeveel er bij de slacht eindigen??
nee dat is allemaal superleuk. beetje flauw dit, zeker omdat ik al meerdere malen heb gezegd dat ik ze zelf houd, dus ik snap het probleem niet.
Ik denk toch dat het het kattenovershot iets helemaal anders is dan met shetlanders fokken, dat is gewone geen goede vergelijking. Het gaat hier over dat ze een nestje kweekt zonder er precies goed over nagedacht te hebben (o mijn vriendin heeft een kattin, ik een kater, laten we een nestje kweken!) en dat terwijl er echt gigantisch veel katten in het asiel zitten! Ik denk gewoon dat alle mensen dat het met de TS eens zijn (en inclusief de TS) eens in een asiel moeten gaan werken en de verantwoordelijkheid mogen dragen om te beslissen in het hoogseizoen welke kittens mogen blijven leven en welke niet, om dode kittens elke ochtend te mogen wegplukken bij hun treurende mama omdat ze gestorven zijn aan nies-of kattenziekte, om elke dag een kartonnen doos vol met kittens die nog veel te klein zijn voor de deur van het asiel te vinden. En of ze ze nu zelf houd of niet kan me niet schelen, het feit is dat er weer maar eens 10 extra katten op deze aardbol rondlopen! Sorry hoor maar van deze topics gaan mijn nekharen stijf omhoog staan en gaan mijn tenen krullen. Ik vraag mij echt af wanneer alle mensen nu eindelijk hun verstand eens gaan gebruiken!
Maar ik ga er geen woorden niet meer aan vuil maken, ik denk dat mijn standpunt duidelijk is.