Konijnenvoer...

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duncan

Re: Konijnenvoer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 23:07

Top, ben benieuwd, ze moeten soms even wennen dat ze het met hooi moeten stellen, gewoon volhouden hoor Knipoog Komt goed!

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 23:08

Duncan schreef:
Top, ben benieuwd, ze moeten soms even wennen dat ze het met hooi moeten stellen, gewoon volhouden hoor Knipoog Komt goed!

Haha oke! De aanhouder wint! Knipoog Dank je wel he, voor alle info! Lachen Heb ik echt veel aan gehad!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 05:53

Zorg dan overigens wel voor GÓED hooi. Ik kan het alleen maar benadrukken.
Als je namelijk van dat loze, stoffige slechte hooi hebt doe je meer kwaad dan goed. Brandnetelhooi, of paardenbloemhooi van Vitacraft bijvoorbeeld tel ik als goed hooi. Wel duur, maar ach.
Of ga gewoon even naar een boer in de omgeving (Eindhoven heeft er genoeg Tong uitsteken ) en koop daar (veel goedkoper) hooi.

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 11:47

Ja, eerst had ik dus slecht hooi, rook niet goed. Nu had ik even terug hooi gekocht wat echt beter rook etc. Dus dat moet ik eerst maar ff opmaken. Heb ff gekeken en is prestige prenium, is die goed? Ik denk dat ik de volgende keer weer vitacraft geef, die heb ik al eens gehad en vond ik erg fijn! Maar toen ik het weer nodig had, hadden ze die niet vandaar het andere hooi..