Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Wat zijn de voorwaarden waaraan jullie moeten voldoen voor kittens?
crossmonster schreef:beetje een heel vreemd topic
lijkt meer ofg het over poppen of barbies gaat.
een kat neem je als je er tijd en ruimte voor hebt,
als je zeker weet dat je er goed voor kan gaan zorgen.
waarom perse kiezen tussen een cavia en een kat?
ik weet niet hoe oud je bent, maar zo te horen denk ik dat je ouders er voor moeten gaan zorgen, die zouden dus moeten bepalen wat jullie nemen.
wat ik wel positief vind is dat jullie er twee nemen, twee kittens is veel leuker voor de katjes dan wanneer ze alleen worden geplaatst,
maar ik vind wel dat je er goed over na moet denken, tenminste je ouders dan
Apple schreef:Tsja, als die voorwaarden prive zijn dan kan ik er ook niets zinnigs over zeggen.
Zijn het dingen als "eten geven, kattenbak verschonen, aandacht geven" en je vind dat zwaar dan zou ik die kittens zeker niet doen.
saskiakefie schreef:Nee, we hebben de keuze waarschijnlijk al gemaakt Malou-Fenja. Ik krijg een cavia (of 2 cavia's) erbij en mijn broer mag wat anders kiezen. Daarbij worden de voorwaarden gehalveert.
Apple schreef:Dan zou ik gewoon voor cavia's gaan.
Kittens worden oude katten. Jij gaat over een jaar of 3,4,5,6 uit huis en op jezelf wonen. Die kittens zijn er dan nog.
Cavia's worden minder oud, dus tegen de tijd dat je op jezelf gaat kun je zelf de beslissing nemen voor kittens.
traan_beauty schreef:Ik zal voor 2 kittens kiezen(mits je zeker weet dat je er goed voor kan zorgen en ook de bijkomende kosten (DA) kan betalen wanneer dat nodig is..).
Anders is je konijn weer alleen.. En dat is sneu, een dier hoort niet alleen te zijn.
Nu zijn konijn én cavia bij elkaar, is toch niets mis mee? Als je ziet dat ze goed met elkaar omgaan zie ik het probleem niet.
[edit] Zie dat de keuze al iets gemaakt
Apple schreef:Ik zou dan vrouwtjes nemen en dat mannetje laten castreren.
Faniek schreef:Mag je niet 1 cavia en 1 konijn? Voor beide superleuk
lepolight schreef:Faniek schreef:Mag je niet 1 cavia en 1 konijn? Voor beide superleuk
Idd ?
Maar vind het een goede keuze van jou , om voor je cavia te kienze.
Bluem schreef:Katten zullen ook gecastreerd/gesterilliseerd moeten worden.
saskiakefie schreef:Bluem schreef:Katten zullen ook gecastreerd/gesterilliseerd moeten worden.
Mannetjes niet, maar wel een goed exuces voor mijn ouders
saskiakefie schreef:Mannetjes niet, maar wel een goed exuces voor mijn ouders