katje pootje zwaar gewond na ruzie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: katje pootje zwaar gewond na ruzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:14

misschien wel, maar aan anderen kant........hij betaald nu ook al dierenarts kosten en die kan ik nu niet opbrengen voor een ` vreemde` kat.
Zal zeker wat proberen te regelen, is echt schatje (meestal, als hij hyper is is het een duiveltje, hele armen van me zien er uit alsof ik ben aangevallen door een tijger)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 17:54

kom net van dierenars af
is opnieuw verbonden, kon alle botjes goed zien zitten
heb camera vergeten, dus geen foto`s. Ik moet nu zelf om de dag opnieuw verbinden.
zondag moet eraf en zla ik foto`s maken, was in elk geval al goed aan het genezen.
Ben even na dierenarts bezoek bij ouders langsgegaan en hun zijn nu verliefd. Grote hond van ons likt hem helemaal af en kleine vind allemaal goed, nog nooit zo`n kat meegemaakt voor duivel niet bang

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:56

hij is ook echt sweet Haha!
wou hem na die nacht in dierenkliniek al zelf meenemen haha, echt een schatje Lovers

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 19:24

we cat nappen hem gewoon he yve,,,, zeggen wel dat ie is weggelopen of zo. Mijn ouders zijn ook helemaal verliefd, en mam riep zo tegen mij ga je er niet aan hechten, eerste wat ze deed was katje uit kooi nemen en knuffelen en zeggen dat ze hem wil hebben hahahaheb kei lief filmpje van hond die kat aflikt, krijg nog doorgestuurd en plaats ook hier, hele grote hond tegen heel klein katje met fel blauw verbandje

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 18:31

ben benieuwd hoe dalijk uitziet. Pootje ruikt nl vrij erg. vannacht sliep ze half op mijn gezicht en vroeg me af wat ik nu rook, kwam echt stank van pootje af.
Ben bang dat ontstoken is. heb zo versterking hier en ga ik weer verversen en kan ik zien of idd ontstoken is of niet.
heeft nog elke dag antibiotica in 1/4e pilletje gekregen, en verband word om 2 dagen verschoond nog steeds, is me alleen nooit eerdre opgevallen dat zo rook.
kan zijn dat altidj zo ruikt, elke keer met verversen bloed het namelijk even, kan zijn dat ik oud bloed ruik en gewoon niet eerdre opgevallen is, kan ook erger zijn

hoop op het eerste...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 20:16

helaas , is dus ontstoken, stinkt behoorldijk en is geel van de etter
net da gebeld, moest weke in badedas. ja, 20.00 geweest, waar krijg ej dat???

kreeg ingeving, nood apotheek gebeld, na uitleg kon ik komen kopen daar. Nu moet ik 30 min lauw water en badedas in zakje doen en pootje erbij stoppe. ben benieuwd hoe dat gaat
vanavond niks meer om doen van verband, morgen vroeg weer naar kliniek......

maak zo meteen nog foto`s hoe nu uitziet

baal ervan dat ontstoken is, elke dag antibiotica gehad en verband verwisseld om 2 dagen, en mrkte gisteren al dat hij soms niet op liep, en toen hij dus bij mn gezicht kwam rook ik t al.
Stinkt behoorlijk, zal ook wel pijn doen, arm beestje

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:08

Wat sneu dat het nu toch gaan ontsteken is Ach gut
Hoop dat het beestje snel opknapt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 22:25