Faniek schreef:Die spreken elkaars taal niet, als je toch een dier erbij kan en mag nemen doe dan het grootste plezier voor het dier zelf en dat is een soortgenoot.
Wat een onzin, die van mij vermaakte zich prima tussen de cavia's. Hij klom op de boomstam en de cavias gingen er achteraan, vervolgens sprong hij weer weg, ging hij dr weer op af, prachtig schouwspel. En s'avonds lagen ze allemaal bij elkaar te slapen in een hoekje. Dus mijn konijn had dr zat plezier mee...
@Ts: Wel vind ik een konijn in een hokje zielig... Die van mij banjert meestal lekker door de tuin en hij heeft een hok waar hij s'nachts in zit (ivm. de katten die hier lopen). Dit hok bestaat uit een gewoon hok, waar de zijkant uitgehaald is en aan die zijkant zigt een hele grote buitenren vast. Via deze ren kan hij ook nog onder zijn hok komen, de poten van het hok zijn omniet met gaas.
Misschien dat je een wat groter hok kan regelen? Misschien door ook een beetje creatief te zijn?
Mijn konijn vindt het overigens ook geweldig om een vol voerbakje om te gooien, de sukkel