Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dolor schreef:pedigree is wel erg goed. er is laatst een test op tv geweest. ze voerde verschillende merken aan die uitgehongerde dieren enzo dat je wel eens op animal planet ziet. na een paar maanden vergeleken ze de dieren. en de hond die pedigree had gehad, had de mooiste vacht, beste ontlasting enz. daarna kwam royal canin en dierenarts voer en nog een paar merken en als laatste blikvoer, dat is echt super slecht voor je hond.
Citaat:Recalls Hill's kattenvoer 16-03-2007
Eén van Amerika's grootste leveranciers van diervoeders Menufoods haalt in heel Noord Amerika hondenvoer uit de schappen. Dit voer wordt verkocht onder 48 merknamen, waaronder IAMS/Eukanuba, Hill's Pet Nutrition, Nutro en Nestle Purina Petcare Co.
Diverse honden en katten zijn inmiddels overleden aan zware nierschade. Het is nog niet bekend wat de veroorzaker is van dit leed.
Deze produkten zijn ook overzees naar Europa te halen via de vrije Internet-markt. Pas op met het bestellen van deze produkten via Internet en let goed op de batch-nummers!!
Splash_ schreef:Sorry, maar ik geef geen 83 p.m. aan mijn pup uit
Splash_ schreef:Sorry, maar ik geef geen 83 p.m. aan mijn pup uit
dolor schreef:even nog over dat voer. ik heb het aan mijn vriendin gevraagd en ze voert het nu ook aan haar hond en daardoor heeft die hond geen huidproblemen meer enzo en ze ziet er beter uit. dus pedigree helpt echt en is nog vrij goedkoop ook.
thabs schreef:welke spuiten?